تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814665908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رویدادهای خبری از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین رویدادهای خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه تهران – ایرنا – تولید نفت در کشور پس از رفع تحریم ها می تواند در یک هفته به میزان 500 هزار بشکه افزایش یابد، دبیرکل جهاد اسلامی خواستار پاسخ قاطع به جنایت جدید صهیونیست ها شد، سفر جان کری به خاورمیانه؛ مصر، ایران و سوریه روی میز مذاکرات، تسویه بدهی به پیمانکاران از تعهدات قطعی دولت است،با همکاری سه قوه ، قوانین مخل سرمایه گذاری تغییر می کند، مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته بوده است.


اخبار داخلی
********

***تهران- ایرنا- وزیر نفت گفت: تولید نفت در کشور پس از رفع تحریم ها می تواند در یک هفته به میزان 500 هزار بشکه افزایش یابد و این رقم در یک ماه بعد، به بیش از یک میلیون بشکه افزایش خواهد یافت.

***قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: امروزه به برکت انقلاب و نظام اسلامی، رشد فرهنگی به جایی رسیده که مردم حتی بالاترین مقامات و مسئولان در این کشور را نقد می کنند و برخوردی علیه آنها نمی شود.

***بندرعباس- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای خواستاربررسی دلایل اصلی وقوع حوادث آتش سوزی اخیر در بندرعباس شد.

***تهران - ایرنا- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری تاکید کرد: این معاونت بحث بیکاری زنان تحصیلکرده و سرپرست خانوار را با جدیت در دست پیگیری دارد.

***تهران - ایرنا - معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان امور سینمایی گفت: خطرپذیری قدرت خلاقیت را از هنرمندان ایرانی گرفته ، راه حل این موضوع اعتماد دولت و سرمایه گذاران به اعضای فرهنگ و هنر است.

***ارومیه - ایرنا - مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: حفظ حرمت و جایگاه مراجع تقلید از اصول اساسی دولت تدبیر و امید است.

***تهران-ایرنا- رییس جمهوری در پیامی قهرمانی ارزشمند ورزشکاران تیم ملی تیراندازی با کمان مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک را به هموطنان،قهرمانان این مسابقات، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی تیراندازی با کمان کشور تبریک گفت.

***گرگان - ایرنا - عضو هیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی، از راه اندازی قطار مسافربری محلی گرگان - اینچه برون در استان گلستان با حضور معاون اول رییس جمهور طی هفته جاری خبر داد.

***تهران- ایرنا- معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: با ایجاد انگیزه و اعتماد به جوانان در رونق اقتصاد می توان همانند هشت سال دفاع مقدس از قدرت آنان کشور را بهره مند کرد.

***زاهدان- ایرنا- دبیر ستاد کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور گفت: استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با توطئه های مختلف در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده که همواره با شکست رو به رو شده است و در واقع ایران رکورد دار مقابله با توطئه های جهانی است.

***ارومیه - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: قوانین مخل سرمایه گذاری در کشور در کمیسیون مشترکی با حضور نمایندگان قوای سه گانه برای تغییر پیگیری می شوند.

***تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری گفت: اصلاح نظام بانکی و تسویه بدهی ها، مورد تاکید دولت و شخص رئیس جمهور است که حتماً انجام خواهد شد.

اخبار خارجی
*********
***تهران - ایرنا - تیم ملی بسکتبال ایران با شکست برابر چین نایب قهرمان مسابقات اطلس اسپرت این کشور شد.

***تهران- ایرنا- "ست مولتون" نماینده دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: توافقنامه هسته ای امضا شده با ایران بهترین گزینه برای صلح جهانی است و من در رای گیری کنگره به آن رای مثبت خواهم داد و همقطارانم را نیز به این کار تشویق خواهم کرد.

***تهران - ایرنا - دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از همه گروه های مقاومت و شاخه های نظامی آن ها بویژه گردان های قدس خواست با شدت بخشیدن مبارزه، به جنایت جدید صهیونیست ها پاسخی قاطع و دردناک دهند.

***تهران - ایرنا - پلیس رژیم صهیونیستی ازبیم اعتراضات مردمی ناشی ازقتل کودک شیرخواره فلسطینی، همه نیروهای خود در سراسر اراضی فلسطین را به حال آماده باش درآورد.

***تهران - ایرنا - نخست وزیرعراق گفت : نیروهای حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) در شهرهای ترکیه هستند چرا دولت ترکیه آنها را در شهرهای خود بمباران نمی کند.

*** بغداد-ایرنا- استمرار حملات ترکیه به عراق در شمال این کشور که از هفته گذشته شروع شده، در روز شنبه، تنش درروابط بغداد-آنکارا را تشدید کرد، نخست وزیر عراق بر شدت انتقاداتش افزود و جریان های سیاسی نیز واکنش های خود را تندتر کرده و خواستار ارجاع این پرونده به شورای امنیت شدند.

***تهران - ایرنا - محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر خواستار قرار گرفتن نام گروه موسوم به " جبهه علمای الازهر" در فهرست گروه های تروریستی شد.

***تهران - ایرنا - ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن پایگاه نظامی وادی جاره عربستان در منطقه الخوبه را تصرف کردند.

شبک **1455** 1917



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن