تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798994052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه تهران- ایرنا- در دیدار با ظریف؛ رییس جمهوری عراق: همکاری کشورهای منطقه برای صلح و ثبات لازم است/ آیت الله هاشمی رفسنجانی: باید از توافق اخیر در جهت منافع ملی استفاده کرد/ وزارت خارجه متن فارسی قطعنامه 2231، برجام و ضمائم آن را منتشر کرد/ روسای قوای سه گانه عراق از توافق هسته ای ایران استقبال کردند/ انتقاد شدید یهودیان آمریکا از مخالفت نامزد ریاست جمهوری با توافق هسته ای/ سردار فضلی: در مذاکرات هسته ای از خطوط قرمز مردم ما دفاع شد/ وزیر بهداشت: به اقدام دکتر رزمجویی افتخار می کنیم/ کارشناس مقیم روسیه: حکام عربستان سفارش های آمریکا را در یمن اجرا می کنند/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
***********
** تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان شب گذشته اعلام کرد که ترجمه صحیح برجام شب گذشته را به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است.
** تهران-ایرنا- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین با بیان این که حقانیت و قدرت ایران در مذاکرات هسته ای ثابت شد گفت: با توافق اخیر شرایط جدیدی برای کشور ایجاد شد و باید از آن در جهت منافع ملی استفاده کرد.
**تهران- ایرنا- حیدر العبادی نخست وزیر عراق در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، موفقیت ایران را موفقیت کل منطقه خواند و مواضع برخی کشورهای منطقه را غیرسازنده برشمرد.
** تهران - ایرنا - فواد معصوم رییس جمهوری عراق در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد : همکاری کشورهای منطقه از جمله "ایران، عراق، ترکیه و کشورهای خلیج فارس بویژه عربستان" برای صلح و ثبات منطقه بسیار مهم است .
**حراره – ایرنا – محمد امین نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه گفت که در چارچوب همکاری های رو به گسترش دو کشور 28 شرکت ایرانی و تعاونی های برتر کشور با سازماندهی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اتاق مرکزی تعاون در نمایشگاه بین المللی شرکت های کوچک و متوسط زیمبابوه شرکت می کنند.
** حراره- ایرنا- نشست های تخصصی کارشناسان ایرانی و زیمبابوه ای از بخش های دولتی و خصوصی دو کشور برای بررسی و تهیه پیش نویس یادداشت تفاهم و سند همکاری های مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری زیمبابوه برگزار شد.
** تهران- ایرنا- وزارت امور خارجه کشورمان، متن فارسی قطعنامه شماره 2231 مصوب شورای امنیت، برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) و ضمائم هریک از آنها را منتشر کرد.
** تبریز- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار نظرهای متعدد و غیرکارشناسی را عمده ترین مشکل بخش فرهنگ اعلام کرد و گفت: همه بر این باور هستند که می توانند در بخش فرهنگ اظهار نظر کنند، ولی فرهنگ همچون کوه یخی است که تنها بخشی از آن را مشاهده می کنیم.
** تهران- ایرنا- شهردار تهران با بیان اینکه همه باید در مسیر توسعه فرهنگ قرآنی قرار بگیرند، گفت: وفاداری به قرآن پاداش و ثمرات دنیوی و اخروی دارد.
** تهران- ایرنا- حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی خبر بازداشت فروغ رزمجویی متخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی، عصر دوشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به اقدام شما افتخار می کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنند.
** اراک-ایرنا- جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم قهرمان و حماسه ساز ایران در جریان مذاکرات هسته ای به جهانیان ثابت کردند که خطوط قرمز روشن و مشخصی دارند و در این مذاکرات با صراحت از این حریم ها دفاع شد.
** شیراز- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ماجرای برخورد نامتعارف با یکی از پزشکان در بیمارستان نورآباد ممسنی فارس ناشی از شتابزدگی و برداشت نادرست بازجویان و افراد مراجعه کننده به این بیمارستان بود.

اخبار خارجی
***********
** تهران- ایرنا- دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد که ترکیه از ناتو درخواست کمک برای اقداماتش علیه گروه تروریستی داعش و نیروهای کرد نکرده است.
** مسکو -ایرنا- یک خبرگزاری روسی به نقل از سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری از علاقمندی کشورمان برای مذاکره با روسیه برای خرید هواپیماهای ساخت این کشور خبر داد.
** برلین - ایرنا - یک مقام ارشد آلمانی تاکید کرد که این کشور با طرح های آمریکا و ترکیه برای ایجاد یک منطقه امنیتی پرواز ممنوع در شمال سوریه در امتداد مرز ترکیه ، مخالف است.
** مسکو - ایرنا - یک روزنامه روسیه در مقاله ای با اشاره به درگیر شدن ترکیه با گروه تروریستی داعش و کردها خاطرنشان کرد: وضعیت ترکیه به شدت بی ثبات شده است.
** تهران - ایرنا - خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه در گزارشی از بیشکک اعلام کرد که دستگاه امنیتی قرقیزستان در باره فیلم ویدئویی که از جذب نیرو گروه تروریستی داعش در این کشور حکایت می کند، تحقیق می کند.
** نیویورک- ایرنا- دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه ای، از آتش بس یکجانبه نیروهای سعودی استقبال کرد اما نسبت به قتل عام مردم المخا در روز جمعه از سوی آل سعود سکوت کرد.
** تهران - ایرنا - قیمت نفت خام در بازارهای جهانی روز دوشنبه به پایین ترین حد خود در چهار ماه گذشته سقوط کرد.
** نیویورک - ایرنا - مسئول هماهنگی کمک های انساندوستانه سازمان ملل در یمن، عواقب انسانی بحران در آن کشور را فاجعه آمیز خواند و گفت: مردم یمن بزرگترین قربانیان این بحران هستند.
** بغداد- ایرنا- روسای قوای سه گانه عراق روز دوشنبه در دیدار با وزیر خارجه کشورمان در بغداد، از توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای غربی استقبال کردند.
** آنکارا- ایرنا- شبکه تلویزیونی7 ترکیه در خبری فوری اعلام کرد که خط لوله گاز ایران به این کشور در منطقه دوغوبایزید در 23 کیلومتری مرز جمهوری اسلامی ایران مورد حمله تروریستی قرار گرفت و آسیب دید.
** تهران- ایرنا- پایگاه اینترنتی اسپوتنیک فارسی نوشت: تروریست های داعش دست کم 120 نفر را در شهر موصل در شمال عراق اعدام کرده و بیش از 350 نفر دیگر را به اسارت گرفتند.
** تهران - ایرنا - عربستان سعودی در تداوم نقض آتش بس، چند استان دیگر یمن را بمباران کرد که بر اثر آن، تعدادی از مردم این کشور شهید و زخمی شدند.
** مادرید - ایرنا - خبرگزاری اروپا پرس گزارش داد:وزیر خارجه اسپانیا در اوایل ماه سپتامبر (شهریور) سالجاری به همراه وزیر صنایع، انرژی و گردشگری و وزیر عمران دولت این کشور عازم ایران خواهد شدتا نسبت به استحکام روابط و حمایت از شرکت های اسپانیایی برای همکاری با ایران وارتقای سطح همکاری ها اقدام نماید.
** مسکو- ایرنا - ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه تاکید کرد که اقدامات آمریکا سبب آغاز و تشدید مسابقه تسلیحاتی در عرصه بین المللی شده است.
** استانبول- ایرنا- افراد مسلح ناشناس نیمه شب دوشنبه فرمانده ژاندارمری منطقه مالازگریت در استان کردنشین موش در جنوب شرقی ترکیه را به قتل رساندند.
** تهران - ایرنا - یمن در واکنش به حملات هوایی رژیم آل سعود به شهرها و مناطق مسکونی که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور انجامید، چند فروند موشک به پادگان های مرزی عربستان شلیک کرد.
** تهران- ایرنا- 17 تن از عناصر تروریستی داعش از جمله یک سرکرده این گروه، در شرق الرمادی به هلاکت رسیدند.
** بیروت- ایرنا- نخستین همایش عمومی اتحادیه جهانی علمای مقاومت با عنوان «اتحاد برای فلسطین» از امروز (سه شنبه) و به مدت دو روز با حضوربیش از 120 تن از علما و اندیشمندان بلند پایه مذاهب مختلف اسلامی و شخصیت های جهان اسلام از 43 کشور در بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود.
** نیویورک- ایرنا- شماری از سفیران و دیپلمات های کهنه کار آمریکایی روز دوشنبه در نامه ای به مجلس نمایندگان و کنگره آمریکا، ضمن حمایت از توافق هسته ای ایران و 5+1 ، تصویب این توافق در مجلس و کنگره را خواستار شدند.
** نیویورک- ایرنا- در پی سخنان اخیر مایک هاکوبی نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری در انتقاد از توافقنامه هسته ای با ایران، سازمان های مختلف یهودی آمریکا با صدور بیانیه هایی، ضمن محکومیت شدید این اظهارات، آن را اهانت به کاخ سفید و مردم این کشور توصیف کردند.
** لندن- ایرنا- گزارش منابع دولتی انگلیس حاکی از وجود کودکان کم سن و سال در میان صدها جوان لندنی است که به طور بالقوه به دیدگاه های افراط گرایانه گرایش دارند.
** مسکو- ایرنا- "محمدامین ماجومدر"ˈ کارشناس مسلمان مقیم روسیه اعلام کرد: حکام عربستان سعودی سرسپرده کامل آمریکا هستند و جنایات آنها علیه ملت مسلمان یمن به سفارش واشنگتن انجام می گیرد.
** پکن - ایرنا - رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دعوت «شی جین پینگ» همتای چینی خود سفری دو روزه به این کشور خواهد داشت تا با این سفر، برخی کدورت ها میان دو کشور که طی هفته های گذشته به اوج خود رسیده بود، کاهش یابد.
شبد**1004** 3404



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن