تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798974072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رویدادهای خبری در 12 ساعت گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین رویدادهای خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته تهران- ایرنا- واکنش نماینده ایران در سازمان ملل به آمریکا، دیدار معاون صدر اعظم آلمان با رییس جمهوری و رییس مجلس شورای اسلامی ، بهای نفت به 50 دلار رسید، بان کی مون : همه جانبه از قطعنامه لغو تحریم های ایران حمایت می کنیم، پرچم کوبا پس از54 سال برفرازسفارت این کشور در واشنگتن به اهتزازدرآمد، آیت الله هاشمی رفسنجانی: امیدواریم حق مردم ایران در مذاکرات تثبیت شود، سخنگوی وزارت خارجه ایران انفجار تروریستی در ترکیه را محکوم کرد، خشم صهیونیست ها ازتصویب پیش نویس قطعنامه هسته ای در سازمان ملل، حمایت 60 دیپلمات ارشد و کارشناسان امنیت ملی آمریکا از توافق جامع با ایران و خسارت 100 میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی مازندران از جمله تیترهایی بود که در 12 ساعت اخیر روی خروجی ایرنا قرار گرفت.


**داخلی

*تهران- ایرنا- رییس جمهوری با تأکید بر اینکه ریشه حل بسیاری از مشکلات به ایجاد اعتماد لازم در عمل به تعهدات باز می گردد، گفت: یکی از راه های مستحکم تر و اجرایی شدن توافق میان ایران و 1+5 روابط اقتصادی و تجاری وسیع تر میان طرفین است.

*تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد ایران نسبت به توافق هسته ای به رفتار غرب بستگی دارد، گفت: این توافق می تواند کلید همکاری باشد و هم می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد.

*تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه کشورمان گفت: افراطی گرایی یکی از جدی ترین تهدیدات منطقه بوده و ایران اسلامی آماده همکاری برای مقابله با این تهدیدات است.

*تهران-ایرنا- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار رییس، معاونین و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم حق مردم ایران در مذاکرات تثبیت شود و دنیا بفهمد که ایران اهل مذاکره است و با تهدید نمی توانند به اهداف خود برسند.

*تهران - ایرنا - سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت فردا محمد جواد ظریف علاوه بر توضیح در جلسه علنی درباره مذاکرات، متن توافق را تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

*تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار تروریستی در شهر سوروچ در جنوب ترکیه را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان ترکیه شد، شدیدا محکوم کرد .

*کرمان - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: مهمترین موضوع باید حل مشکلات مردم باشد و شرکت های دانش بنیان با از بین بردن مشکلات می توانند کار اقتصادی انجام دهند.

*ساری - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بر اثر سیل اخیر تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال به بخش کشاورزی خسارت وارد شده و برآورد خسارت نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

*تهران ایرنا- سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور کرج به چالوس که به علت ریزش کوه عصر امروز مسدود شده بود دقایقی پیش بازگشایی شد.

**خارجی
*نیویورک-ایرنا-سفیر ونماینده دائم کشورمان در پاسخ به سخنان نماینده آمریکا در سازمان ملل که ایران را متهم به بی ثبات کردن منطقه کرد گفت: آمریکا که با حمله به دو کشور در این منطقه زمینه رشد تروریسم و افراطی گری را فراهم کرده درمقامی نیست که بتواند چنین اتهاماتی را به کشور ایران وارد بیاورد.

*تهران – ایرنا – با تداوم کاهش بهای نفت پس از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5، قیمت این کالا دربازارهای نیویورک ولندن به 50 و 56 دلار رسید.

*نیویورک-ایرنا- دبیر کل سازمان ملل با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از قطعنامه لغو تحریم های ایران در شورای امنیت این سازمان حمایت همه جانبه این نهاد بین المللی از اجرای کامل مفاد قطعنامه مذکور را اعلام کرد.

*تهران- ایرنا- با ازسرگیری روابط رسمی واشنگتن وهاوانا، پرچم کوبا پس ازگذشت 54 سال بر فراز سفارت این کشور درواشنگتن به اهتزار درآمد.

*تهران - ایرنا - پایگاه اینترنتی صدای آمریکا نوشت: 60 دیپلمات ارشد آمریکایی شامل رهبران امنیت ملی وسفیران سابق این کشور روزدوشنبه با صدور بیانیه ای مشترک، ازتوافق جامع اتمی میان ایران و قدرت های جهان حمایت کردند.

*تهران - ایرنا - تصویب قطعنامه مذاکرات هسته ای ایران و 1+ 5 در شورای امنیت سازمان ملل خشم مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت و این تصمیم را در راستای منافع جمهوری اسلامی قلمداد کردند.

*مسکو - ایرنا- وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای به پیمان ناتو هشدار داد که رزمایش مشترک کشورهای عضو آن در غرب اوکراین تحریک آمیز است.

*بغداد- ایرنا- منابع محلی از استان دیالی خبر دادند که بر اثر شلیک خمپاره به داخل یک منطقه مسکونی در حومه بعقوبه مرکز استان دیالی، دستکم پنج نفر کشته و 8 نفر دیگر زخمی شده اند.

*ایرنا- دبیر کل سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای بمب گذاری انتحاری روز دوشنبه در شهر "سوروک" ترکیه که به مرگ 28 نفر و زخمی شدن دست کم 100 نفر دیگر منجر شد را بشدت محکوم کرد و خواستار مجازات سریع عاملان آن شد.

*تهران - ایرنا - روزنامه آمریکایی واشنگتن پست و شبکه خبری ای.بی.سی آمریکا در نظر سنجی جداگانه اعلام کردند که اکثر آمریکاییان حمایت خود را از توافق جامع اتمی با ایران ابراز داشتند.

*تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت یمن گفت : 5 نفر در انفجار خودرو بمب گذاری شده در منطقه الجراف صنعا کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند.

*تهران- ایرنا- رسانه های آمریکایی روز دوشنبه از انتقاد شدید باب کورکر رییس جمهوریخواه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از دولت باراک اوباما به خاطر اجازه دادن به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای رأی گیری در مورد توافق اتمی با ایران خبر دادند.

*تهران- ایرنا- خبرگزاری رویترز اعلام کرد؛ پلیس ترکیه به سوی تظاهرکنندگانی که در استانبول، دولت این کشور را مسؤول عملیات انتحاری گروه حکومت اسلامی(داعش) می خواندند، گاز اشک آور شلیک کرد.

*لندن - ایرنا- مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس عصر روز دوشنبه در نشست مجلس عوام گفت که شمار دیگری از نیروهای نظامی این کشور برای آموزش سربازان عراقی، به عراق اعزام خواهند شد.
شبک**1983 **1917



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن