تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804751147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه جمعه تا صبح شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه تهران – ایرنا- دیدارجنتی با جمع زیادی از پارسی پژوهان ارمنستان، اعلام آمادگی پوتین برای افزایش تولید نفت ایران، تمدید اعتبار موقت توافق هسته ای از سوی آمریکا، تاکید کاخ سفید بر نزدیکی رسیدن به توافق از هر زمان دیگری، اعلام ادامه رویکرد اقتصاد مقاومتی پس از لغو تحریم ها از سوی وزیر اقتصاد، گزارش ایرنا از نبردهای سنگین عراقی ها با داعش در الانبار، هک شدن اطلاعات 22 میلیون نفر از پرسنل دولت آمریکا، افزایش قیمت نفت پس از بهبود بازار بورس چین و مغلوب شدن شاگردان ولاسکو در جام باشگاه های والیبال مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته است.


**اخبار داخلی
تهران – دولت آمریکا روز جمعه اعلام کرد: اعتبار توافق موقت هسته ای میان ایران و 6 قدرت جهانی به منظور فراهم کردن مهلت بیشتری برای مذاکرات درباره دستیابی به توافق نهایی، تا روز دوشنبه (22 تیر) تمدید خواهد شد.
تهران – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدارهای خود در ارمنستان با جمع زیادی از پارسی پژوهان، معلمان زبان فارسی، مترجمان و اساتید دانشگاههای ارمنستان در رشته ایران شناسی در محل مسجد کبود ایروان دیدار و گفت و گو کرد.
تهران - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مردم ایران اسلامی همواره به شکل پرشکوه در روز جهانی قدس شرکت کرده اند و امسال نیز با حضور در این مراسم، همبستگی همیشگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان می دهند و پیام این راهپیمایی، وحدت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم خواهد بود.
مسکو - معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امورخارجه گفت: مذاکرات هسته ای وین، مهم ترین مذاکرات بین المللی در قرن بیست و یکم است و ما برای دستیابی به توافق جامع و عادلانه ای تلاش می کنیم که به تقویت صلح و امنیت جهان ازجمله منطقه ما کمک می کند.
تهران - رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تیم مذاکره کننده باید تا آخر بر خط قرمزهای رهبر انقلاب مقاومت و برای گرفتن حق ملت ایران در این مذاکرات پافشاری کند.
تهران - عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: امسال 20 درصد از منابع نفتی کشور به صندوق توسعه ملی واریز می شود ،در عین حال ورود بخش خصوصی به پروژه ها موضوع مهمی است که می توان از آن استفاده کرد.
تهران- کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد، در مذاکرات مستمر هسته ای ایالات متحده آمریکا و شرکای آن در 1+5 «از هر زمان دیگری به توافق» با ایران نزدیک تر هستند.
تهران- توافق در دسترس و گذر از مرحله تکنیکی و فنی به مرحله تصمیم گیری سیاسی دو وجه مشترک مصاحبه کریستین امانپور از شبکه سی ان ان با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سید حسین موسویان مذاکره کننده پیشین ایران بود.
تهران- عضو اسبق تیم مذاکره کننده هسته ای در گفتگو با شبکه فرانس 24 با اشاره به اینکه ایران و قدرت های طرف مذاکره هسته ای «نه به شکست مذاکرات فکر می کنند و نه به طرح جایگزین» گفت: گمان نمی کنم دو طرف، میز مذاکرات را ترک کنند.
بلگراد- اکبر ترکان که به نمایندگی از ریاست جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم بیستمین سالگرد شهیدان سربرنیتسا به سارایوو مرکز بوسنی و هرزگوین آمده روز جمعه در دیدار با حسین کاوازوویچ رئیس العلمای بوسنی و هرزگوین کشتار مسلمانان را یک ظلم بزرگ تاریخی خواند.

**اخبار خارجی
مسکو - ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه اعلام کرد که کشورش برای افزایش تولید نفت ایران و تاثیرات احتمالی آن بر بازار نفت جهانی آمادگی کامل دارد.
وین - رسانه های امریکای از رکورد شکنی جان کری وزیر خارجه این کشور به لحاظ اقامت در کشوری دیگر نوشتند. کری 15 روز است برای مذاکره با ظریف به وین آمده است.
نیویورک-نامزد ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت، گرچه آمریکا در جهان با خطرات دیگری از جمله گسترش نفوذ چین در اقیانوس آرام و یاتهدیدهای هسته ای کره شمالی روبرو است اما روسیه حیاتی ترین تهدید علیه امنیت ملی این کشور محسوب می شود.
مسکو - نورسلطان نظربایف رییس جمهوری قزاقستان در اجلاس سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه ای و بین المللی جایگاه مهمی دارد.
مسکو - فامیل جعفراف رییس سازمان دینی جامعه شیعیان مسکو خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس تمام نقشه های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را نخ نما کرده است.
دوشنبه – دانشکده اسلامی تاجیکستان به افشاگری ویکی لیکس درباره پرداخت پول ازسوی دولت عربستان سعودی به 12 تاجیک ازجمله پنج استاد این دانشکده برای تبلیغ و ترویج اهداف و سیاستهای عربستان دراین کشور واکنش نشان داد.
کویت- خطیب نماز جمعه مسجد امام حسین(ع) کویت ضمن محکوم کردن یهودی سازی بیت المقدس و بی خانمان کردن خانواده های فلسطینی بر ضرورت ایستادگی برای آزادسازی این سرزمین اشغالی تاکید کرد وگفت نمی توان استغاثه های مردم مظلوم فلسطین را نادیده گرفت.
بغداد- استان الانبار روز جمعه شاهد نبردهای سنگین میان نیروهای عراقی با گروه تروریستی داعش بوده است و منابع عملیاتی به ایرنا گفتند، شدیدترین نبردها در طول این روز در مناطق الخالدیه و بروانه جریان داشت که نیروهای عراقی موفق شدند، عصرجمعه روستای السنجک را در ناحیه بروانه آزاد کنند.
آنکارا – دهها تن از روزه داران ترکیه عصر جمعه به مناسبت روز قدس با تجمع در مقابل اقامتگاه سفیر رژیم صهیونیستی در آنکارا، برلزوم پاسداری از یادگار امام خمینی (ره) در بزرگداشت روز قدس و وحدت مسلمین برای آزادی قدس و سرزمین های اشغالی تاکید کردند.
تهران - قیمت های جهانی نفت خام در پایان معاملات الکترونیک امروز (جمعه، ١٩ تیرماه) بازار آسیا پس از چند روز کاهش پیاپی، به دنبال رشد ارزش شاخص سهام در بازار بورس چین، افزایش یافت.
تهران - قیمت سبد نفتی اوپک روز پنجشنبه (١٨ تیر ماه) با یک دلار و ٧٦ سنت افزایش به ٥٥ دلار و ٥٤ سنت برای هر بشکه رسید.
پکن - سازمان هواشناسی چین اعلام کرد که وزش طوفان های «لینفا» و »چانهوم» در جنوب و شرق چین زندگی میلیون ها نفر را مختل کرده است.
تهران- همزمان با تلاش دولت یونان برای به هدف رساندن مذاکرات خود با تروئیکای وام دهنده با هدف برون رفت ز بحران بدهی ها، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که 84 درصد مردم آن کشور ماندن یورو به عنوان پول رایج کشورشان را بر «دراخما»، پول سنتی یونان ترجیح می دهند.
نیویورک-پلیس آمریکا در بیانیه ای به اشتباه خود در صدور گواهی سوء پیشینه برای خرید اسلحه توسط قاتل کلیسای سیاهپوستان آمریکا که منجر به قتل نژادپرستانه 9 تن شده بود اعتراف کرد.
نیویورک - مقامات آمریکایی اعلام کردند هکرها اطلاعات حساس و شخصی بیش از 22 میلیون تن از کارمندان، نظامیان و پیمانکاران در ارتباط با دولت فدرال آمریکا را به سرقت بردند.
تهران - مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی والیبال در بلغارستان آغاز شد و تیم ملی والیبال آرژانتین که هدایت آن را خولیو ولاسکو بر عهده دارد، مغلوب فرانسه شد.
شبس**1708**1565



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن