تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805591938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه تهران- ایرنا- رییس جمهوری: تلاش دولت از بین بردن ریشه های فقر در کشور است/ یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده: اختلافات جدی است/ مذاکره در سطح معاونان ادامه پیدا می کند / آیت الله هاشمی رفسنجانی: دولت جعلی اسراییل روزی حذف می شود/ خرازی: رسانه ها در موضوع هسته ای باید در راستای منویات رهبری گام بردارند/ سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ایران و آژانس با دستیابی به تفاهم اصولی، گام مهمی در مسیر حل موضوعات باقیمانده برداشتند/ دومین نشست وزیران و معاونان ایران و 1+5 در یک روز/ قتل عام مردم یمن ادامه دارد؛ 124 شهید در یک روز/ واکنش ارتش یمن با شلیک موشک به مناطق نظامی عربستان/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
***********
** تهران- ایرنا- رییس جمهوری «حل معضلات اجتماعی» را یکی از اهداف مهم رونق اقتصادی در کشور دانست و گفت: تلاش دولت این است که ریشه های فقر در کشور از بین برود.
** تهران- ایرنا- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور دولت جعلی اسراییل موقت است و یک روزی بالاخره این جسم که خارجی است و در پیکر یک ملت ویک کشور وارد شده است ، حذف می شود.
** تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر مهری را در پیامی تسلیت گفت.
** وین - ایرنا - یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده پس از نشست وزیران خارجه ایران و 1+5 از اختلافاتی جدی و در عین حال عزم جدی دو طرف خبر داد و گفت مذاکرات در سطح معاونان ادامه می یابد.
** تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عصبانیت رژیم اشغالگر قدس از مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با 1+5 گفت: امروز شاهد بودیم نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با عصبانیت در مورد این مذاکرات اظهار نظر کرده که این موضوع نشان می دهد دشمنان اسلام و ملت ایران همچنان در عرصه های مختلف فعال هستند.
** تهران- ایرنا- سفیر اسبق ایران در فرانسه با تاکید بر اینکه نباید مسایل هسته ای را با موضوع های سیاسی و دسته بندی های جناحی مخلوط کرد، گفت: رسانه ها باید با قدرت در راستای منویات رهبری گام بردارند و از سیاست نظام در قبال عملکرد تیم هسته ای کشور دفاع کنند.
** تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی با دستیابی به تفاهم اصولی در مورد جدول موضوعات و زمانبندی همکاری مشترک، گام مهمی در مسیر حل و فصل موضوعات باقیمانده برداشتند.
** قزوین- ایرنا- معاون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در امور مجلس و استان ها توسعه مناطق محروم را یکی از اهداف مهم دولت یازدهم خواند و تصریح کرد: در همین راستا دولت امسال اعتبارات عمرانی مناطق محروم را 50 درصد افزایش داده است.
** وین- ایرنا- نشست وزیران خارجه ایران و ١+٥ پایان یافت اما معاونان و کارشناسان به جلسات خود ادامه می دهند.
** کرمانشاه - ایرنا - فرماندار دالاهو اعلام کرد: آتش سوزی مراتع و جنگل های این شهرستان بعد از دو روز تلاش نیروهای مردمی، نظامی و دولتی ساعت 19 عصر دوشنبه خاموش شد.
** مشهد - ایرنا - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان گفت : زن ایرانی به عنوان الگوی زنان مسلمان در مشهد 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام به جهان معرفی می شود.

اخبار خارجی
***********
** اربیل-ایرنا- گروه تروریستی تکفیری داعش در ادامه جنایات و کشتار شهروندان غیر نظامی، این بار سه جوان را به اتهام کفر به خداوند سبحان گردن زد.
** مسکو - ایرنا - یوری اوشاکوف دستیار امور بین المللی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه اعلام کرد: تعدادی از شرکت های روسی امکان مشارکت در طرح های ایران را بررسی می کنند.
** اربیل - ایرنا- در پی موافقت نخست وزیر حکومت اقلیم کردستان عراق برای انتقال زندانیان ایرانی موجود در حکومت اقلیم کردستان برای طی کردن دوره محکومیتشان در کشور، قرارداد انتقال این زندانیان بین سرکنسولگری ایران در اربیل با وزارت کار و امور اجتماعی حکومت اقلیم کردستان عراق به امضاء رسید.
** آتن- ایرنا- روسای احزاب سیاسی بحران مالی با رئیس جمهوری یونان نشست برگزار کردند.یونان روز دوشنبه به درخواست نخست وزیر این کشور برای رایزنی درباره خروج از
** لندن- ایرنا- فعالان مدنی طرفدار فلسطین و ضدجنگ روز دوشنبه همزمان با سالگرد حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه در تابستان سال گذشته، با برگزاری تجمع های اعتراضی، کارخانه های تسلیحاتی «سیستم البیت» متعلق به این رژیم را در انگلیس به تعطیلی کشاندند.
** تهران- ایرنا- جنگنده های متجاوز عربستان روز دوشنبه در ادامه حملات خود به برخی استان های یمن، دهها نفر را شهید و زخمی کردند.
** نیویورک - ایرنا - بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با اشاره به افزایش سوانح طبیعی و درگیری های خشونت آمیز در جهان گفت که این نهاد بین المللی برای رساندن کمک های انسان دوستانه به بیش از 79 میلیون نفر از قربانیان این حوادث و درگیری ها با تنگناها و مشکلات زیادی روبروست.
** تهران- ایرنا- منابع نظامی عراق روز دوشنبه اعلام کردند که ارتش و نیروهای عشایر عراق حمله گسترده داعش برای تصرف شهر الحدییه از توابع استان الانبار درغرب بغداد را با شکست روبه رو ساختند.
** بغداد - ایرنا - پیکر آیت الله محمدباقر المهری نماینده مرجعیت دینی در کویت دوشنبه شب از طریق فرودگاه بین المللی نجف ، جهت خاکسپاری به این شهر منتقل شد.
** نیویورک- ایرنا- نظر سنجی اخیر موسسه گالوپ نشان می دهد که در فاصله 15 سال گذشته، بیش از 25 درصد از شمار مردم آمریکا که در سال های بعد از واقع 11 سپتامبر 2001 به آمریکایی بودن خود افتخار می کردند، کاسته شده است.
** لندن- ایرنا- منابع انگلیسی مدعی شدند از فردی که مظنون به ارتباط با عامل کشتار گردشگران در هتلی در شهر ساحلی سوسه تونس است، سرنخی به دست آورده اند. وی اکنون با کمک های دولتی انگلیس در لندن زندگی می کند.
** نیویورک- ایرنا- رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه مبارزه با داعش جنگی زمان بر خواهد بود، گفت: علاوه بر ائتلاف نظامی، این مبارزه نیازمند ائتلاف علیه کج فهمی های این گروه تروریستی نیز هست.
** تهران- ایرنا- رسانه ها از ادامه کشتار مردم بی دفاع یمن توسط جنگندهای متجاوز آل سعود و نیز واکنش ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک موشک به مناطق نظامی عربستان خبر دادند.
شبد**1004** 3404



16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن