تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798996339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه تهران- ایرنا- دیدار روحانی و نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی، دیدار رییس جمهوری با خانواده جانباز غلامرضا حیدری، فصل جدید در روابط ایران و کشورهای جهان از دیدگاه موگرینی، اظهار نظرجان کری درمورد عدم همراهی کشورهای جهان در لغو توافق هسته ای، محکومیت حملات شهرک نشینان صهیونیست توسط وزارت امور خارجه، پاسخگویی وزیر اقتصاد درباره عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس، تشریح اهداف ترکیه در سوریه از سوی بشار جعفری، اعلام بیانیه پایانی نشست رسانه ای سازمان شانگهای هلاکت شماری از تروریست های القاعده توسط ارتش یمن درعدن، توسعه پروازهای ترکیه به ایران برای توسعه صنعت توریسم، آزادی جاسوس اسرائیلی محکوم به حبس ابد ازسوی دولت آمریکا، شگفت زدگی کنگره آمریکا از پیشرفت های هسته ای ایران و تغییر نام باشگاه راه آهن به «راه آهن کریستال» مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته به شمار می روند.


**اخبار داخلی
تهران - رییس جمهوری در دیدار نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی،توافق وین را«نمایش قدرت دیپلماسی برای حل اختلافات و مشکلات بین المللی»دانست و تصریح کرد: باید همانطورکه برای حصول توافق تلاش شد،بر اجرای دقیق و کامل آن نیز متمرکز شویم تا ملت های ما و همه جهان، از ثمرات آن بهره مند شوند.
تهران- رییس جمهوری بابیان اینکه پشتوانه دولت تدبیر و امید ملت بوده و پشتوانه این ملت نیز خانواده شهدا و ایثارگران هستند،گفت:ایستادگی و ایثار ملت بزرگ ایران باعث موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در برابر قدرت های جهانی شد.
لندن - فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه همزمان با سفرش به تهران در یادداشتی که در روزنامه گاردین منتشر شد،بااشاره به آثار مثبت توافق هسته ای ایران در وین،گفت:باور دارم که فصل جدیدی در روابط تهران با سایر کشورهای جهان در حال گشوده شدن است.
تهران- سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تداوم تنش آفرینی و اقدامات تحریک آمیز و حملات مکرر شهرک نشینان تندرو صهیونیست به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی را به شدت محکوم کرد.
تهران-دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی از بیعت رضوان به عنوان یکی از بارزترین اتفاقات تاریخی در صدر اسلام برای جلوگیری از تفرقه در بین مسلمانان نام برد و گفت:احزاب و جریان های سیاسی در بحث توافق هسته ای به منظور جلوگیری از تفرقه در کشور بیعت رضوان با رهبر معظم انقلاب داشته باشند.
زنجان - سفیرترکیه در ایران گفت:باتوجه به آنکه رییس جمهور ایران اهمیت ویژه ای به بخش گردشگری قایل است،این موضوع برای کشور ترکیه پوشیده نیست و از این رو خواهان توسعه پروازهای خود به جمهوری اسلامی برای توسعه صنعت توریسم است.
تهران- وزیرکشور باتاکید براینکه استان ها ظرفیت و پتانسیل های طبیعی،انسانی و تکنولوژی لازم را برای اداره خود دارند،گفت:این مساله ادعا نیست و اعداد و ارقام این را نشان می دهد.
تهران- سفیر ایران در الجزایر در دیدار با وزیر دادگستری این کشور،خواستار فعال شدن اجرای موافقت نامه معاضدت قضایی،تبادل و استرداد مجرمان و همکاری های جزایی شد که در گذشته میان دو کشور منعقد شده است.
شهرکرد -معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از توقف اجرای طرح انتقال آب تونل سبزکوه به تالاب بین المللی چغاخور خبرداد.
شیراز- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ریشه چالش های ایجاد شده امروز در جهان اعتقادی است.
تهران- وزیر خارجه اردن، ضمن استقبال از توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5، خواهان گفت وگو درباره مسائل منطقه ای با تهران هستیم.
تهران – در حالی که رییس انجمن وارد کنندگان برنج، بالا بودن تعرفه را عامل قاچاق این محصول به کشور بیان می کند، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس معتقد است که با همین تعرفه نیز واردات زیادی انجام می شود لذا افزایش تعرفه ضروری است.
آبادان -عضو کمیته مشترک کمیسیون های انرژی و اصل 90مجلس شورای اسلامی در پیگیری پرونده بابک زنجانی با بیان اینکه دیدار نمایندگان با وی در اوین تا دو هفته آینده برگزار می شود،افزود:دیدار با زنجانی رفع کننده دغدغه نمایندگان در خصوص پرونده وی نیست.
تهران -سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حضور طیب نیا در کمیسیون متبوعش اشاره کرد وگفت:وزیر اقتصاد درباره عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس،بنگاه داری بانک ها و رعایت نکردن نرخ سود بانکی به پرسش های نمایندگان پاسخ داد.
تهران - نام باشگاه راه آهن تهران به نام باشگاه راه آهن کریستال تغییر کرد.
**اخبار خارجی
نیویورک- وزیر خارجه آمریکا در حمایت از توافقنامه به دست آمده، به ناتوان بودن گزینه نظامی و تحریم ها در برچیده شدن توانایی هسته ای ایران اعتراف و تاکید کرد که با رد توافقنامه، ایران بدون وجود تحریم به فعالیت خود ادامه خواهد داد و واشنتگن در این مسیر تنها می ماند.
پاریس- یک هفته نامه فرانسوی از انتقاد و عصبانیت شرکت های بزرگ و بانک های این کشور از رییس جمهوری و وزیر خارجه فرانسه به دلیل تاخیرشان در ورود به بازار ایران و عقب ماندن از رقبا خبر داد.
پاریس- سفیر سابق فرانسه در تهران همزمان با افزایش فشارها بر دولت فرانسوا اولاند درباره تاخیر در ورود پاریس به بازار ایران توصیه کرد که لوران فابیوس در سفر به ایران ثابت کند فرانسه خواهان دوستی با تهران است.
نیویورک-وکلای مدافع جاناتان پولارد مامور اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا که از سال 1987 تا کنون به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در زندان های این کشور به سر می برد به خبرنگاران اعلام کردند که وی بنا بر تصمیم یک دادگاه فرجام درماه 21نوامبر (30آبان) امسال آزاد خواهد شد.
نیویورک- معاون دبیرکل سازمان ملل با تاکید بر اینکه هیچ راهی جز مذاکره و گفت وگو برای حل سوریه وجود ندارد، گفت: تا زمانی که به تعهدات مربوط به جان غیرنظامیان سوریه توجه نشود، بحران آوارگی، محرومیت، مرگ و میر و ویرانی بیشتر در این کشور ادامه دارد.
نیویورک- مقامات سازمان ملل با اشاره به این که از آغاز حملات وحشیانه نیروهای سعودی به خاک یمن تا کنون بیش از 23 هزار نفر از مردم این کشور کشته و یا مجروح شده اند اعلام کردند که با حمله روز جمعه گذشته نیروهای سعودی به بندر المخا شمار کشته شدگان این حملات از مرز چهار هزار نفر گذشته است.
نیویورک- رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه «ما اوباما را به سخت ترین بازرسی های ممکن در تاریخ ملزم کرده بودیم» گفت: اما رئیس جمهوری آمریکا بدون توجه به نظر ما بازرسی های برنامه ریزی شده را در نظر گرفت.
نیویورک- نماینده سوریه در سازمان ملل حملات اخیر ترکیه به مواضع داعش را یک حرکت ظاهری با هدف بی ثبات کردن بیشتر شمال سوریه دانست و گفت: موضع جدید آنکارا موجب شدت گرفتن بحران سوریه و گسترش ناامنی در منطقه خواهد شد.
تهران – وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه به نمایندگان کنگره هشدار داد که واشنگتن توان تغییر توافق میان ایران و 1+5 را ندارد و اگر قانون گذاران آمریکایی توافق با ایران را لغو هم بکنند، کشورهای جهان با واشنگتن همراه نخواهند شد.
تهران-نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه شماری از عناصر تروریستی القاعده را در عدن به هلاکت رساندند و تجهیزات نظامی آنها را منهدم کردند.
مسکو - همایش رسانه های پیشرو کشورهای عضو و ناظر سازمان همکاری شانگهای روز سه شنبه با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
شبس**1708/1547



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن