تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810419357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه تهران- ایرنا - 22 کشور و 250 شهر ایران میزبان کاروانهای رضوی در دهه کرامت/ کارشناس روابط بین الملل: ایران با توافقنامه هسته ای اراده خود در برابر غرب را به کرسی نشاند/ صادق خرازی: ایران موقعیت ویژه و بازدارنده ای به دست آورده است/ سقوط شهاب سنگ در استان البرز تائید شد/ درگفت وگوی تلفنی با نتانیاهو؛رییس جمهوری روسیه از توافق هسته ای حمایت کرد/ حمایت هنرمندان وچهره های سرشناس آمریکا از توافق هسته ای/ فرانس 24: خشم نتانیاهو از توافق وین هنوز فروکش نکرده است/ دستیار پوتین: روسیه نوع پیشرفته تر اس-300 را به ایران تحویل می دهد/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
***********
** مشهد - ایرنا - معاون آستان قدس رضوی گفت: جشن های زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال با اعزام کاروانهای رضوی به 250 شهر از همه استان های کشور و 110 شهر از 22 کشور برگزار می شود
** تهران- ایرنا- «حسن بهشتی پور» کارشناس روابط بین الملل با بیان اینکه ایران در توافق هسته ای امتیازهای بزرگی را به دست آورد و اراده خود را به کرسی نشاند، گفت: ایران در این توافق، قاطعانه ترین خواسته خود یعنی چرخه سوخت کامل هسته ای که غنی سازی جزء لاینفک آن بوده را به دست آورده است.
** ایلام - ایرنا - آتش بار دیگر به جان جنگل های منطقه حفاظت شده دینارکوه شهرستان آبدانان افتاد و تلاش ها برای خاموش کردن آن ادامه دارد.
** زنجان- ایرنا- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز توانمندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده که هیچ دشمنی را توان درشت گویی با ملت ایران نیست.
** اردبیل- ایرنا- سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای گرمی مغان گفت: دفاع مقدس عمل به قرآن و احکام الهی بود و رزمندگان اسلام عامل به آن بودند.
** ملایر- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 250 هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده تحویل است، اما به دلیل وجود مشکل انشعابات این واحدها قابل واگذاری نیستند.
** قم- ایرنا- مراسم بزرگداشت پنجاه و ششمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله بروجردی(ره) پنجشنبه شب با حضور علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
** اردبیل - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی نوجوانان زیر 16 سال آماده شدن برای شرکت ایران در المپیک های 2020 و 2024 است.
** قزوین- ایرنا- فرماندار بوئین زهرا ضمن رد برخورد شهاب سنگ در محدوده جغرافیایی این شهرستان، گفت: برخی منابع پنجشنبه شب برخورد یک شی نورانی در مناطق بیابانی بین اشتهارد و نظرآباد در خارج از محدوده استان قزوین را تایید می کنند.
** جیرفت- ایرنا- رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ایران یکی از مهمترین دوران های تاریخی خود را سپری می کند و بعد از دهه ها مبارزه، مقاومت و ایستادگی اکنون موقعیت ویژه و بازدارنده ای را در دنیا به دست آورده است.
** کرج- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با تائید سقوط شهاب سنگ در این استان، گفت: شهاب سنگی نیمه شب پنجشنبه در منطقه ای بیابانی بین شهرستان های اشتهارد و نظرآباد در استان البرز برخورد کرده است.
** زنجان- ایرنا- در پی گزارشات و شایعاتی در فضای مجازی در خصوص برخورد شهاب سنگ در شهرستان های ابهر و طارم این واقعه از سوی فرمانداران این شهرستان ها تکذیب شد.

اخبار خارجی
***********
** اربیل-ایرنا- اعضای برجسته 5 حزب عمده کرد عراقی بعد از چند دور مذاکرات دو جانبه، سرانجام در اربیل دور هم جمع شدند تا برای حل قانونی مشکل پایان دوره ریاست مسعود بارزانی بر مسند ریاست اقلیم کردستان عراق تصمیم گیری کنند.
** نیویورک-ایرنا-گروهی از هنرمندان و چهره های سرشناس آمریکایی در یک ویدیوی تبلیغاتی حمایت قاطع خود را از توافق هسته ای اعلام کرده و از مردم آمریکا خواسته اند تا به کنگره این کشور اجازه کارشکنی و اختلال دراین توافق را ندهند.
** مسکو - ایرنا- ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در گفت و گوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از توافق وین در مورد برنامه هسته ای ایران حمایت کرد.
** لندن - بر اساس گزارش منابع دفاعی انگلیس در روز پنجشنبه از اوایل ماه "می " تاکنون جنگنده های انگلیسی 18 دفعه هواپیماهای نظامی روسی را بر فراز دریای بالتیک مورد رهگیری قرار داده اند.
** تهران- ایرنا- صندوق بین المللی پول روز پنجشنبه ضمن موافقت با پرداخت وام اضطراری 1.24 میلیارد دلاری به عراق، خواستار حمایت بیشتر از بغداد در مقابله با گروه تروریستی داعش و تبعات ناشی از کاهش قیمت نفت شد.
** تهران- ایرنا- شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی روز پنج شنبه یک هتل را در یمن بمباران کردند.
** مسکو- ایرنا- ولادیمیر کوژین دستیار امور همکاری های فنی -نظامی رییس جمهوری روسیه اعلام کرد که کشورش نوع پیشرفته تر سامانه پدافند هوایی اس-300 را به ایران تحویل خواهد داد.
** اربیل- ایرنا- اتحادیه میهنی کردستان عراق روز پنجشنبه از دولت ترکیه خواست هرچه سریعتر گلوله باران مناطقی از شمال عراق را که آنکارا مدعی حضور پ ک ک در آن است، متوقف کند.
**تهران- ایرنا- نبیه بری رییس مجلس لبنان گفت: دستگاه قضایی ایتالیا به تازگی با تصحیح و عدول از حکم قبلی خود، اعتراف کرده امام موسی صدر در خاک لیبی ربوده شده است
** مسکو - ایرنا - روزنامه «روزنامه نزاویسیمایا گازتا» چاپ مسکو با اشاره به ضعف و ناتوانی نیروهای عربستانی و ائتلاف تحت رهبری این کشور علیه یمن نوشت: عربستان سعودی در گرداب یمن گرفتار شده و در جستجوی راهی برای خروج از این وضعیت است.
** لندن - ایرنا - "جویس آنلای" معاون وزیر خارجه انگلیس روز پنجشنبه سیاست های شهرک سازی جدید رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و کرانه باختری رود اردن را مغایر با قوانین بین المللی اعلام و آن را محکوم کرد.
** نیویورک- ایرنا- سقوط یک هواپیمای یک موتوره خصوصی در شهر میلواکی از ایالت ویسکانسین آمریکا به مرگ مدیر عملیاتی یکی از موسسه های سرمایه گذاری آمریکایی و دختر او منجر شد.
** تهران- ایرنا- شبکه تلویزیونی فرانس 24 در گزارشی اعلام کرد: در حالی که بسیاری از کشورها و مقامات آنها از توافق هسته ای میان ایران و غرب ابراز خوشبینی کرده اند، اما خشم نخست وزیر ر‍ژیم صهیونیستی از این توافق هنوز فروکش نکرده است.
** تهران- ایرنا- "بروس ریدل" روزنامه نگار پایگاه اطلاع رسانی المانیتور گفت: ادعاهای کذبی که می گویند توافقنامه وین باعث به راه افتادن مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد، این واقعیت را که رژیم صهیونیستی از 65 سال پیش این مسابقه را در منطقه به راه انداخت، نادیده می گیرد.
** تهران - ایرنا - ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز جنگنده های آل سعود، مناطق نظامی عربستان در «ظهران» و «جیزان» را هدف حملات موشکی و توپخانه ای قرار دادند.
** نیویورک - ایرنا- سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه برخی از جمهوریخوهان سعی دارند نتایج 2 سال تلاش دیپلماتیک برای رسیدن به توافق با ایران را به سطل زباله بریزند تاکید کرد که هرگونه شکستی در این توافقنامه به انزوای آمریکا در جهان منجر خواهد شد.
** تهران- ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز پنجشنبه تاکید کرد که چشم اندازهای زیادی در مقابل روابط پاریس-تهران وجود دارد.
** تهران- ایرنا- سناتور جمهوریخواه ایالت ایندیانای آمریکا با بیان اینکه «با خواندن توافقنامه هسته ای 159 صفحه ای ایران و دیدگاه های کارشناسان درباره آن نگرانی ام بیشتر شده است»، اعمال دوباره تحریمها علیه ایران را یک توهم دانست و خواستار رد این توافقنامه از سوی کنگره شد.
** کوالالامپور- ایرنا - معاون رئیس جمهور اندونزی و سفیر ایران در جاکارتا همکاری های بانکی، اقتصادی و بخش فناوری های صلح آمیز هسته ای را مورد بررسی قرار دادند.
** پاریس- ایرنا- نشریه فرانسوی «لوموند» در گزارشی از آغاز همکاری پاریس و برلین برای ساخت تانک های جدید‎ خبر داد و نوشت: تلفیق دو تانک «Nexter» و «KMW»، نخستین محصول مشترک عمده آلمان و فرانسه بعد از ساخت نمونه «EADS» در سال 1999 است.
شبد**1004**3404



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن