تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم نکوداشت پدرعلم تعلیم و تربیت ایران در خراسان جنوبی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مراسم نکوداشت پدرعلم تعلیم و تربیت ایران در خراسان جنوبی برگزار می شود بیرجند- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم نکوداشت دکتر شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت ایران باید در خور و شان این شخصیت علمی و فرهنگی در استان برگزار شود.


به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز شنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی خراسان جنوبی، اظهار کرد: جوان آرمان گرا و آرمان خواه نسل امروز خواهان عدالت در خدمات است.
وی با بیان اینکه مشکلات نسل جوان باید واقع بینانه مطرح و رفع شود، تصریح کرد: اگر با دید باز با جوان برخورد نشد و تظاهر به امور سطحی گری شود بطور مسلم بر مشکلات جوانان افزوده ایم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ارتباط با شخصیت هایی مانند دکتر شکوهی باید جلسه ای در خور شخصیت و جایگاه وی برگزار شود چراکه این افراد تمام عمر خود را در عرصه های مختلف ایران تلاش کرده و خوش درخشیدند.
وی برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای در استان را یکی دیگر از دستورالعمل های این جلسه عنوان کرد و گفت: این موضوع ابلاغ شده و باید برای برگزاری آن در استان کمک شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: هنرمندان، شعرا و دانشگاهیان از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار هستند که با برگزاری این جشنواره در سطوح و اقشار مختلف وقت بیشتری در اختیارشان قرار داده می شود.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه گذشته این کارگروه، اظهار کرد: در جلسه گذشته مباحث حرفه آموزی و اشتغال زندانیان و خانواده آنها با محوریت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی مورد بحث گذاشته شده است.
محمد محمدی گفت: برای رفع مشکلات زندانیان و خانواده آنها مکاتبه شده که در آن پیشنهاد شد برای کمک به خانواده زندانیان در برنامه ششم توسعه هر ساله اعتباری ویژه پیش بینی شود.
وی از برگزاری بیست وچهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره در شهریور ماه امسال با حضور 100 هنرمند ازهشت استان کشور در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با اشار به فرموده مقام معظم رهبری بر بهره گیری از شیوه های مختلف هنر برای ترویج مسائل فرهنگی و اجتماعی، گفت: باید در این امر در استان بیشتر بهره‎گیری کرده و تئاترهایی که اجرا می شود با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی باشد.
ر/6054



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن