تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798622107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری مطرح کرد: ردیابی 6 غیرمجاز در 8 ایستگاه کسب مجوز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همشهری مطرح کرد: ردیابی 6 غیرمجاز در 8 ایستگاه کسب مجوز تهران- ایرنا- روزنامه همشهری در شماره روز شنبه دهم مرداد در تیتر یک می نویسد: بانک مرکزی مصمم است براساس آیین نامه نحوه تاسیس و اداره موسسات اعتباری غیردولتی، تکلیف موسسات اعتباری بزرگ را تا پایان سال جاری روشن کند؛ آیین نامه ای که چهارم اسفند سال گذشته به تایید هیات وزیران رسیده و آیین نامه های مصوب دولت گذشته را لغو می کند. اما گزارش همشهری از وضعیت موسسات اعتباری مهراقتصاد، نور، آرمان، ثامن، افضل توس و ثامن الحجج براساس گفته های مسوولان ارشد بانک مرکزی و برخی خبرهای منتشر شده تاکنون چشم انداز فعالیت مشروط این موسسات برای عبور از هشت دستگاه پیش رو را ترسیم می کند.


این روزنامه با اشاره به عنوان جنگ خانه به خانه علیه فلسطینی ها، نوشت: علی نوزاد 18 ماهه فلسطینی در حمله شبانه شهرک نشینان صهیونیست، در میان شعله های آتش جان داد تا مرگ غم انگیزش زخم عمیق دیگری باشد بر چهره مردم فلسطین که 60 سال است زیر ظلم رژیم صهیونیستی روزگار می گذرانند؛ مردمی که سال هاست هم با نظامیان اشغالگر روبه رو هستند هم هدف حملات شهرک نشینان تندرو قرار گرفته اند. به گفته شاهدان، در این حمله که در آغازین ساعات بامداد جمعه رخ داد، 4 نفر از شهرک نشینان صهیونیست با بمب دستی به 2خانه در ورودی روستای دوما در کرانه باختری حمله کردند و این دو خانه را به آتش کشیدند. در زمان حمله ساکنان خانه ها در خواب بودند. پدر و مادر نوزاد کشته شده و همچنین برادر 4ساله اش در اثر این حمله دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شده است. پزشکان بیمارستان به شبکه تلویزیونی الجزیره گفتند که بدن این سه نفر دچار 75درصد سوختگی شده است.
جنگ دلارها در واشنگتن، تیتر دیگر روزنامه همشهری است. اشاره رییس جمهور آمریکا به دلارهایی که مخالفان شکل گیری توافق هسته ای با ایران خرج می کنند و همچنین صحبت های او مبنی بر دشوار بودن شرایط برای تصویب برنامه جامع اقدام مشترک در کنگره همچنان که موید وجود اختلاف نظرهای جدی در واشنگتن است، نشان از آن دارد که حاکمان کاخ سفید نسبت به عملکرد مخالفان توافق، نگرانی جدی دارند. باراک اوباما پنجشنبه شب در گفت و گویی تلفنی که با گروه های حامی توافق هسته ای با ایران داشت، بحث 20 میلیون دلاری را پیش کشید که پیش از این لابی صهیونیست ها در آمریکا اعلام کرده بود برای مقابله با روند تصویب توافق در کنگره در ایالت های آمریکا خرج خواهد کرد. در روزهای پس از جمع بندی مذاکرات هسته ای در وین بود که اعلام شد ایپک(لابی صهیونیست ها در آمریکا) تبلیغات تلویزیونی چند میلیون دلاری علیه این مذاکرات به راه انداخته تا قانونگذاران آمریکایی را برای رد توافق هسته ای متقاعد کند.
این روزنامه با انعکاس موضوع دست انداز در مسیر انتشار قراردادهای دولتی، نوشت: هنوز 2 ماه به پایان فعالیت دولت دهم باقی مانده بود که هیأت وزیران مصوبه ای را برای راه اندازی «پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور» نهایی کرد. این پایگاه قرار است انتشار متن قراردادهای کشور به ویژه قراردادهای دولتی را در بخش های مختلف در دستور کار قرار دهد تا با ایجاد شفافیت امکان وقوع فساد کاهش یابد. این مصوبه اما با تغییر دولت و با وجود گذشت حدود 2 سال از فعالیت دولت یازدهم، هنوز عملیاتی نشده است. این پایگاه می تواند بخشی از برنامه مبارزه با فساد باشد که دولت بر آن تأکید زیادی دارد اما با وجود این نشانه ای بر تلاش برای راه اندازی این پایگاه اطلاعاتی دیده نشده است.
روزنامه همشهری در ستون یادداشت با بازتاب عنوان روش تحلیل مذاکرات هسته ای، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای نوشت: «در مسایلی که با سرنوشت کشور ارتباط پیدا می کند، حتما تحلیل و موضع داشته باشید» این جملات بیانات رهبر حکیم انقلاب در دیدار پنج سال پیش با دانشجویان است. توقعی که از یک انسان مومن و انقلابی می رود این است که نسبت به حوادث و تحولات آگاه و فعال باشد و با تحلیل صحیح، اقدام درست را انجام بدهد. اهمیت برخورداری از تحلیل صحیح چنان است که رهبر انقلاب در سال 70 در توصیف حکومت پنج ساله حضرت علی(ع) می فرمایند:« آنچه می توانستم به عنوان جمع بندی به دست بیاورم، این است که تحلیل سیاسی ضعیف بود. البته در درجه بعد، عوامل دیگری هم بود؛ اما مهم ترین مساله این بود و الا خیلی از مردم هنوز مومن بودند؛ اما مومنانه در پای هودج امیرالمومنین در مقابل علی(ع) جنگیدند و کشته شدند... موضع خود را شناختن و در آن قرار گرفتن و قدرت تحلیل سیاسی خودش یکی از آن خطوط ظریفی است که امام هم مکرر در مکرر فرموده بودند.»
این روزنامه در صفحه ی نخست به بررسی موضوع های «جزییات تازه از طرح تاسیس بورس مسکن»، «رکوردزنی خورشید در ماهشهر»، «خطر انفجار تقاضا در بازار مسکن»، «بیلبورد گیت!»، «فقط هویتم را می خواهم»، و «آخرین نتایج لیگ برتر» پرداخت.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9128**9131



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن