تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان از قول محمدرضا عارف: اصلاح طلبان نگران ردصلاحیت نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان از قول محمدرضا عارف: اصلاح طلبان نگران ردصلاحیت نیستند تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره روز شنبه دهم مرداد در توضیح تیتر یک می نویسد: محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان در جمع مردم زنجان با توصیه به مسوولان برگزاری انتخابات به برخورد اعتدالی در امر انتخابات تاکید کرد: اصلاح طلبان خود را برای بدترین شرایط آماده کرده اند. آنقدر نیرو در کل کشور داریم که از عدم احراز صلاحیت ها نگران نیستیم.


این روزنامه با برجسته کردن موضوع فرش قرمز نیویورک زیر پای روحانی، نوشت: حضور مستمر و مداوم روسای جمهوری ایران در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ابتدای مهرماه و حواشی پررنگی که پیرامون این سفرها رقم خورده و گاه بسیار مهم تر از متن اصلی بوده، توجه ها را به خود جلب و این سفرها را تبدیل به نقطه کانونی تحولات پسینی کرده و البته بازتاب دهنده وضعیت ایران در معادلات جهانی نیز بوده و اکنون می توان گفت با توجه به سوابق و عقبه قبلی و نیز تحولات اخیر در حل وفصل مهم ترین پرونده عرصه سیاست خارجی، روزهای آغازین مهرماه برای مردان سیاست و دیپلماسی یک گرانیگاه حساس و تعیین کننده است و می تواند طلیعه تازه ای در عرصه معادلات پیش رو باشد. نکته مهم این بار آن است که برای اولین بار در تاریخ برگزاری جلسات مجمع عمومی در روز ابتدایی برای نماینده جمهوری اسلامی ایران وقت سخنرانی مقرر شده و قرار است رییس جمهوری ایران در کنار روسای جمهوری آمریکا، روسیه، چین و فرانسه از سخنرانان هفتادمین اجلاس مجمع عمومی ملل متحد باشند؛ اجلاسی که به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد با استقبال بیشتر مقامات عالیرتبه جهان روبه رو بوده و توجه رسانه ها نیز بدان فراتر از اجلاس های چند سال اخیر خواهد بود.
روزنامه آرمان با درج عنوان هشدارهای هاشمی، آورد: سال 84 بود و آیت ا... هاشمی و محمود احمدی نژاد کاندیداهایی بودند که به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند. احمدی نژاد در فاصله میان دو انتخابات کوشید تا آرای خود را افزایش دهد اما آیت ا... هاشمی راه دیگری را برگزید که افزایش آرا در اولویت نخست آن قرار نداشت. آیت ا... نگران و دلواپس خطراتی بود که جامعه را تهدید می کرد. برای او جلوس یا عدم جلوس بر کرسی ریاست جمهوری اولویت نداشت چون مشی او از ابتدای پیروزی انقلاب و در دوران مبارزه چنین ایجاب می کرد که فقط در مسیر تحقق خواست مردم و پیشرفت کشور گام بردارد.
این روزنامه با انعکاس خبر نشستی به نام امام، به کام احمدی نژادی ها، نوشت: «آن مرد آمد... » این پیامکی بود که عصر پنجشنبه از سوی یکی از نزدیکان احمدی نژاد ارسال شد. مشخص بود که مشاور رسانه ای احمدی نژاد اشاره به مراسمی دارد که صبح آن روز با عنوان نشست سراسری تبیین مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) برگزار شده بود و احمدی نژاد به عنوان سخنران اصلی در آن حضور داشت. اگر چه نشست سراسری بود اما اشاره ای به ویژه بودن آن نشده بود و بر خلاف تصور یک کد شناسایی برای ورود به این نشست که مزین به عنوان سراسری شده بود نیاز بود. بنابراین نمی توان تایید کرد که نشست روز پنجشنبه احمدی نژاد و یارانش در موضوع تبیین مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه های امام (ره) خلاصه شده باشد که اگر چنین بود از حضور خبرنگاران ممانعتی به عمل نمی آمد. نشست روز پنجشنبه را باید بزرگ ترین نشست یاران احمدی نژاد پس از پایان ریاست جمهوری او دانست.
روزنامه آرمان با انتشار موضوع مرتضوی در دادگاه سرنوشت ساز، نوشت: چه کسی تصور می کرد روزی مرتضوی پایش به دادگاه باز شود؟ آیا آن زمان که مرتضوی قاضی و دادستان بود تصور می کرد که خود روزی در مقام متهم باید در دادگاه حاضر شده و به اتهاماتش پاسخگو باشد. اما این اتفاق افتاد. امروز هم دادگاه مرتضوی برگزار می شود. در رابطه با پرونده شکایت سازمان تامین اجتماعی حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مطلع و شاکی قطعی شده است. اما در رابطه با پرونده کهریزک حضور اسماعیل احمدی مقدم و احمدرضا رادان هنوز قطعی نیست و حضور آنها احتمالی است.
این روزنامه سرمقاله خود را با عنوان «مراقب فرصت های تاریخی باشیم» را به قلم فرشاد مومنی بازتاب داد.
روزنامه آرمان در صفحه اول در ستون یادداشت های اختصاصی، یادداشت هایی از محمدتقی فاضل میبدی و رسول منتجب نیا را به ترتیب با عناوین «هشدارهایی که شنیده نشد» و «انتخابات مجلس و اصلاح طلبان» انتشار داد.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «بارش شایعات شهاب سنگی»، « اسدالله عسگراولادی در گفت وگو با آرمان: معاونان احمدی نژاد را شیطان گول زد» و «یک هندوانه 10کیلویی 2.5 میلیون تومان آب می خورد!» را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2059**9131



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن