تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رفسنجان بر جذب سرمایه گذاری تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه رفسنجان بر جذب سرمایه گذاری تاکید کرد رفسنجان - ایرنا - امام جمعه رفسنجان گفت: برای توسعه و رشد منطقه نیاز است جذب سرمایه گذاری داشته باشیم تا هم معضل بیکاری برطرف و هم آبادانی ایجاد شود.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رفسنجان، بودجه هایی را که از ناحیه ماده 180 بین شهرستان ها توزیع می شود ناچیز خواند.
وی افزود: برای جمعیت 300 هزار نفری شهرستان رفسنجان که علاوه بر آن جمعیت اتباع بیگانه هم هستند رقمی که در حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی و بهداشتی به این شهرستان اختصاص می یابد ناچیز است.
فرماندار رفسنجان هم در این نشست از آزاد سازی 12 هکتار از زمین های دولتی حاشیه رفسنجان که تحت تصرف اتباع بیگانه بودند خبر داد و گفت: این اراضی از 20 سال قبل در انحصار اتباع بیگانه قرار گرفته بود و 100 واحد دامداری غیر بهداشتی را احداث کرده بودند.
حمید ملانوری همچنین از پلمپ واحدهای غیرمجاز سم فروشی در رفسنجان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع بیماری ها و آلودگی محیط زیست با نظارت های شدید در این شهرستان سال گذشته 90 واحد سم فروشی غیر مجاز تعطیل شد و تنها 83 واحد مجاز و رسمی در رفسنجان فعالیت دارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: سالانه بین سه تا چهار هزار نفر در این شهرستان به آمار بیکاری اضافه می شوند.
رضا اسماعیلی افزود: متوسط ایجاد هر شغل 300 میلیون تومان سرمایه گذاری است و برای رفع معضل بیکاری باید سرمایه های خرد را جمع آوری و در قالب تعاون راهکاری برای برون رفت از بحران بیکاری ایجاد کرد.
وی گفت: تنها راه برون رفت از معضل بیکاری کارآفرینی است و امیدواریم با سیاست های درست و صحیح اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری هم می باشد و در سطح کشور، استانها و شهرستان ها اجرا می شود گام موثری در جهت زدودن غبار بیکاری برداشته شود و پویایی جامعه را شاهد باشیم.
م.ر/3028



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن