تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید مبارزه با زمین خواری در کنگاور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تشدید مبارزه با زمین خواری در کنگاور کرمانشاه - ایرنا - معاون فرماندار کنگاور گفت: با توجه به اراده جدی دولت در مبارزه با زمین خواری، مقابله با تصرف اراضی در کنگاور نیز شدت می یابد.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت اله امیری روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کم آبی و زمین خواری روستایی که در سرسرای فرمانداری کنگاور در جمع دهیاران برگزار شد افزود: زمین خواری با این اراده کشوری که پشتوانه آن است قابل پیگیری و حل می باشد.
وی با بیان اینکه منافع حاصله دست درازی فرصت طلبان و سودجویان به محیط زیست کوتاه مدت است گفت: مقابله با این مشکل جدی مستلزم همکاری دهیاران و برخورد جدی دستگاه های قضایی با متخلفان است.
وی تاکید کرد: دستگاه های متبوع در این حوزه نیز باید به موضوع تصرف اراضی حساس تر شده و بیش از پیش درصدد مبارزه با این پدیده مخرب باشند.
معاون فرماندار کنگاور همچنین با بیان اینکه سطح آب های زیرزمینی کنگاور به شدت کاهش یافته گفت: اگر قرار باشد با هر توجیهی، مجوز حفر چاه کشاورزی صادر شود، عملا سرعت نابودی منطقه افزایش پیدا می کند.
وی اظهار کرد: آب ذخیره شده نیز در پشت سدهای شهرستان از خط قرمز تعیین شده پایین تر رفته که نیازمند توجه جدی مسوولان و مردم است.
رییس دادگستری کنگاور نیز گفت: کاهش محسوس سطح آب منابع آبی نه تنها در این شهرستان بلکه در ایران و در عرصه بین المللی به عنوان یک فاجعه جهانی و بحرانی جدی مدنظر است.
امیرحسین نیکنامی همچنین قانون را ایستگاه آخر متجاوزان به زمین های ملی دانست و تصریح کرد: حراست از زمین های ملی وظیفه آحاد مردم است و تک تک افراد و بویژه دهیاران نسبت به حفاظت از منابع ملی کشور مسوول هستند.
وی خاطرنشان کرد: اراضی ملی متعلق به همه مردم جامعه است و هیچ کس حق تصرف این زمین ها را ندارد و از همین رو با سودجویان و زمین خوارانی که اراضی ملی را غصب کرده و به صورت غیرقانونی به ساخت و ساز و کشت و شخم یا خرید و فروش آن اقدام نمایند به طور قاطع برخورد خواهد شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 82 هزار نفر در ورودی و شرق استان کرمانشاه واقع شده است.
7447/8066









07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن