تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804039382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار وبلاگ نویس در جشنواره قرآنی آیات تبریز شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه هزار وبلاگ نویس در جشنواره قرآنی آیات تبریز شرکت کردند تبریز-ایرنا - دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی گفت: سه هزار وبلاگ نویس در جشنواره قرآنی آیات تبریز شرکت کردند .


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، علی پیروزمنش در نشست شورای سیاست گذاری این جشنواره ،با اشاره به استقبال قابل توجه وبلاگ نویسان سراسر کشور از این جشنواره اظهار کرد: یکهزار و 680 وبلاگ در نخستین دوره و دو هزار و 680 وبلاگ در دومین دوره جشنواره قرآنی شرکت داشتند .
وی افزود: در سومین دوره جشنواره هم سه هزار و 50 وبلاگ از سراسر کشور در بخش های مختلف شرکت کرده اند.
پیروزمنش با بیان اینکه داوری مرحله نخست یا همان غربالگری اولیه جشنواره صورت گرفته است، گفت: داوری مراحل فنی، محتوایی و نهایی نیز آغاز و ظرف سه هفته آینده به اتمام خواهد رسید و کمیته داوران که متشکل از اساتید، صاحب نظران و اندیشمندان در عرصه های مختلف هستند از میان حدود هزار وبلاگ؛ برگزیدگان را انتخاب خواهند کرد.
دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی با بیان اینکه در بخش ویژه جشنواره 64 وبلاگ به زبان غیرفارسی به مرحله داوری نهایی راه یافته اند، ادامه داد: 371 وبلاگ متنی، 107 وبلاگ متنی آموزشی، 219 وبلاگ متنی، علمی و پژوهشی، 117 وبلاگ اطلاع رسانی و 105 وبلاگ هنری به بخش داوری نهایی راه یافته اند.
علی محرمی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تشریح برنامه های ویژه اختتامیه جشنواره اظهار کرد: تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی سراسر استان، چاپ ویژه نامه، برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده و تولید نماهنگ چند رسانه ای از روند برگزاری جشنواره جزو برنامه های پیش بینی شده است.
ابراهیم لایقی، مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه تر آئین اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی، گفت : مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره روز 16 شهریور ماه سال جاری از ساعت 17 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار خواهد شد.
وی خواستار مشارکت معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری باشکوه برنامه اختتامیه شد و گفت: از آنجایی که معاونت قرآنی وزارتخانه اهتمام ویژه ای به ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در فضای مجازی دارد، امیدواریم حمایت های قابل توجهی از این جشنواره منحصر به فرد داشته باشند.
سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآن با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مؤسسه قرآن و عترت اسراء فاطمی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، استانداری آذربایجان شرقی و معاونت قرآن و عترت برگزار می شود.
7223/ 1495



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن