تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار به نقل از سخنگوی دولت: مدارک تخلفات دولت قبل موجود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار به نقل از سخنگوی دولت: مدارک تخلفات دولت قبل موجود است تهران- ایرنا- روزنامه ابتکار در شماره روز چهارشنبه هفتم مرداد نوشت: محمد باقر نوبخت درباره شکایت محمود احمدی نژاد علیه اسحاق جهانگیری اظهار کرد: وظیفه قانونی خود را در خصوص انعکاس برخی اطلاعات و مدارک به قوه قضاییه منطبق قانون انجام داده ایم و خوشحال می شویم اگر مسوولیت مواردی چون بابک زنجانی و غیره را مسوولین یا رییس دولت قبل بپذیرند تا بررسی شود.


این روزنامه موضوع فریادهای کوچک بر سر توافق بزرگ را به عنوان تیتر یک برگزید.
روزنامه ابتکار با انعکاس عنوان ایران و اروپا همسایه اند، آورد: 2 هفته بعد از حل مناقشه هسته ای تهران میزبان یکی از مقامات گروه 1+5 بود. فدریکا موگرینی هرچند پیش از این نیز به ایران سفر کرده بود اما دیروز برای اولین بار در سمت مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا وارد تهران شد. دیروز ظریف این سفر را فصل تازه ای در روابط ایران و اتحادیه اروپا ارزیابی کرد و از شروع گفت وگوی ایران با اتحادیه اروپا در سطح بالا خبر داد. به گفته ظریف این گفت وگوها که به زودی شروع می شود، معاونان وزیر امورخارجه ایران و اتحادیه اروپا دنبال می کنند. ظریف محور این مذکرات را حقوق بشر، محیط زیست و انرژی و دیگر مسایل مشترک عنوان کرد. هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به منافع و احترام مشترک برآمده از تاریخ ایران و اتحادیه اروپا و روابط قوی 2 طرف اظهار کرد: روابط قوی اتحادیه اروپا نه تنها در جنبه های فرهنگی و جغرافیایی بلکه در جنبه های تجاری و اقتصادی نیز مهم بوده است. موگرینی با اشاره به نزدیکی های ایران و اتحادیه اروپا و همسایگی 2 طرف در منطقه خاورمیانه و دریای مدیترانه اظهار داشت: ما به نوعی همسایه هستیم و می توانیم فصل جدیدی را در روابط آغاز کنیم و یکی از فصول مهم می تواند در این زمینه باشد که بین ما و ایران آغاز خواهد شد. مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر این که امیدوارم این توافق پایه ای برای آینده و اعتماد ما به یکدیگر باشد افزود: منطقه خاورمیانه نیازمند آینده ای متفاوت است که این آینده متفاوت باید براساس همکاری، دیالوگ و چندجانبه گرایی شکل بگیرد به نحوی که فرقه های مختلف در آن نقش داشته باشند و این چارچوب کاری اتحادیه اروپا است. وی ادامه داد: بهترین شیوه این است که اطمینان حاصل کنیم، اجرای توافق در زمان خود و به صورت خیلی خوب انجام خواهد شد و در واقع باید گفت اجرای کامل توافق بهترین روش برای بازکردن راه های روابط تجاری بین ایران و اتحادیه اروپا است.
این روزنامه با انتخاب موضوع سفارت های ایران و انگلیس بازگشایی می شوند، نوشت: مجید تخت روانچی، معاون وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با روزنامه دیلی تلگراف گفت: اگر توافق هسته ای با موفقیت اجرا شود ایران و آمریکا فرصت هایی برای همکاری در زمینه مقابله با تروریسم خواهند داشت. این معاون وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه به بررسی چگونگی نزدیکی روابط ایران و آمریکا پس از حصول توافق هسته ای پرداخت و تاکید کرد: هنوز برای ارزیابی این که مقابله با تروریسم می تواند زمینه ای برای همکاری میان تهران و واشنگتن باشد بسیار زود است اما این امر می تواند حوزه ای برای همکاری های آینده باشد. تخت روانچی به موضوع بازگشایی سفارت لندن در تهران اشاره کرد و گفت: هیچ مساله جدی سر راه بازگشایی سفارت انگلیس وجود ندارد و روابط عادی میان 2 کشور زودتر از آنچه مقامات انگلیس پیش بینی کرده اند می تواند از سر گرفته شود. روانچی همچنین درباره بازگشایی سفارت لندن در تهران و بالعکس که در سال 2011 بسته شده بود گفت: هر 2 سفارت به زودی بازگشایی خواهند شد. اگر چه یک سری مسایل وجود دارد که باید حل شوند که از نظر من مسایل سختی نیستند.
روزنامه ابتکار با بازتاب عنوان رفع توقیف «خط قرمز»، آورد: نشست خبری کنسرت «شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی» دوشنبه 5 مردادماه با حضور مسعود کیمیایی کارگردان، بهزاد عبدی رهبر ارکستر، رضا یزدانی خواننده و علی شجاعی تهیه کننده در آموزشگاه فیلم سازی کیمیایی برگزار شد. کیمیایی در پاسخ به این سوال که با توجه به اکران فیلم های قدیمی فیلمسازانی مثل بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی و امیر نادری در گروه هنر و تجربه، آیا تمایل دارید که فیلم های قدیمی شما هم به نمایش در بیاید، گفت: «بله علاقه دارم .چرا علاقه نداشته باشم؟ ولی برای نمایش برخی از کارهای قدیمی ام مشکلاتی وجود دارد. ولی خود من بیشتر از همه تمایل به اکران فیلم خط قرمز دارم و فکر نمی کنم برای اکران این فیلم مشکلی وجود داشته باشد.» پیش از این فیلم هایی چون «گاو» داریوش مهرجویی، «ساز دهنی» امیر نادری، «باشو غریبه کوچک» بیضایی و ... در گروه هنر و تجربه اکران شده اند که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.دیگر سخنران این نشست خبری رضا یزدانی خواننده کار بود، او بعد از تبریک تولد کیمیایی گفت: من با کارگردان های بزرگ بسیاری همکاری داشتم، اما با فاصله کسی را ندیم که مثل کیمیایی موسیقی و بخصوص تیتراژ را بشناسد. می توان گفت تیتراژ به طور واقعی از فیلم های ایشان به سینما ما ورود پیدا کرده است.این خواننده در بخشی از صحبت های خود گفت: می توانم به جرات بگویم بدون شک در حال حاضر تنها کسی که می تواند کارهای فرهاد را به خوبی اجرا کند، من هستم.
این روزنامه با انتشار موضوع ملت برای بقا محتاج غرور است، نوشت: یادگار امام تاکید کرد: یک جامعه و ملت برای بقاء احتیاج به غرور دارد و حس افتخار باید به غرور ملی منتهی شود. حجت الاسلام سید حسن خمینی در دیدار با مدیران و بازیکنان تیم فوتبال سایپا با اشاره به اهمیت موضوع افتخارآفرینی در جوامع، افزود: همان گونه که وقتی تیم محبوب یک فرد پیروز می شود او به نشاط می آید و وقتی شکست می خورد دچار ناراحتی می شود، در مسایل ملی هم این حالت ها شکل می گیرد. وی یادآور شد: در تاریخ مواردی را سراغ داریم که با یک پیروزی ورزشی، یک شکست ملی در عرصه جنگ یا مسایل بین المللی جبران شده است. سید حسن خمینی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی غرور ملی، قهرمانی در ورزش است، گفت: ورزش صرفا دارای بُعد قهرمانی نیست و همه مردم باید برای سلامت خود ورزش کنند؛ اما بخشی از انتشار و توسعه ورزش همگانی نیز ناشی از سرمایه گذاری در بُعد قهرمانی است. همانگونه که قهرمانی والیبالیست های تیم ملی ایران مانند یک سرمایه اجتماعی برای ایجاد نشاط بیشتر در مردم جهت پیگیری و انجام این ورزش است و پیش از این در وزنه برداری هم که همواره فراز و فرودهایی داشته است این موضوع مشاهده می شد. یادگار امام با بیان اینکه فوتبال ما دارای بیماری هایی است که باید تلاش کرد برطرف شوند، تصریح کرد: اگر مجموعه باشگاه های فوتبال زنده، فعال و پویا باشند در حوزه افتخارات ملی هم نتایج درخشانی حاصل می شود.
روزنامه ابتکار همچنین عنوان «جولان شبح شایعه در فضای مه آلود» و «برگزاری جشنواره کرمان با ابعاد بین المللی» را در صفحه نخست بازتاب داد. این روزنامه موضوع «چه کسانی می خواهند برای شورای نکهبان تعیین تکلیف کنند؟» به قلم فواد شمس را در بخش سرمقاله آورد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9348**9131



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن