تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798335885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین قرارداد بخش خصوصی در حوزه پتروشیمی در بندر چابهار امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بزرگترین قرارداد بخش خصوصی در حوزه پتروشیمی در بندر چابهار امضا شد چابهار – ایرنا - بزرگترین قرارداد بخش خصوصی در زمینه ساخت مخازن و انبار سرپوشیده جهت ذخیره سازی محصولات پتروشیمی در بندر شهید بهشتی چابهار امضا شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بزرگترین قرارداد بخش خصوصی مخازن و انبار سرپوشیده برای ذخیره سازی محصولات پتروشیمی به صورت B.O.T به مدت 20 سال که 4 سال شامل دوران ساخت و 16 سال برای بهره برداری، در زمینی به مساحت 20 هکتار برای ذخیره سازی 23 میلیون تن محصولات پتروشیمی با سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان امروز/ سه شنبه/ بین شرکت انبارها و پایانه های توسعه نگین مکران یکی از سه شرکت توسعه نگین مکران و اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان امضا شد.
سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این قرارداد در سطح سازمان بنادر و بنادر کشور بی نظیر است افزود: در حال حاضر تنها راه نجات اقتصادی کشور ورود بخش خصوصی به بنادر است و چابهار نیز تنها بندر اقیانوسی است که نه تنها بخشهای خصوصی داخلی، بلکه سرمایه گذاران خارجی به راحتی می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
وی تصریح کرد: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی را ایفا می کند و ما امیدواریم در 2 هفته آینده که زمین در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد عملیات بخش فنی و مهندسی طرح آغاز شود.
به گفته وی ، خوشبختانه طرح توسعه بندر شهید بهشتی 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ما امیدواریم در سال آینده کلیه تجهیزات بندری و سایر امکانات تخلیه و بارگیری و نیازهای سرمایه گذاران تامین شود.
رضوانی خاطر نشان کرد: ما طی برآورد اولیه ای که از میزان برق مصرفی در آینده برای پروژه ها داریم 35 مگابایت برق مورد نیاز است و در حدود یک سال گذشته مذاکره با بخشهای وزارت نیرو در حال انجام است و امیدواریم در چند ماه آینده نتیجه خوبی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت انبارها و پایانه های توسعه نگین مکران نیز در آیین امضای این قرارداد گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه بتوانیم گام کوچکی در توسعه منطقه و کشور خود برداریم.
محمدرضا شاهرخی با ارائه گزارشی از فعالیتهای شرکت افزود : شرکت انبارها و پایانه های توسعه نگین مکران وابسته به شرکت پتروشیمی مکران به عنوان یکی از سه شرکت زیر مجموعه توسعه نگین مکران وظیفه انتقال ، ذخیره سازی و صادرات محصولات تولید شده در مجتمع پتروشیمی مکران واقع در منطقه آزاد چابهار را بر عهده دارد و در این راستا انعقاد قرارداد زمین به مساحت 20 هکتار جهت احداث مخازن ذخیره سازی محصولات مایع ، انبارهای محصولات جامد و صادرات محصولات در بندر شهید بهشتی منعقد شد.
وی تصریح کرد : این پروژه که در بندر شهید بهشتی اجرا می شود با حجم 23 میلیون تن صادرات تقریباً یک سوم تولیدات پتروشیمی کل کشور که قدمت 40 ساله دارد را در بر می گیرد.
وی اظهار داشت : تعداد مخازنی که در سایت بندر شهید بهشتی باید ایجاد شود 29 مخزن با ظرفیت 780 هزار متر مکعب ذخیره سازی فرآورده های پتروشیمی خواهد بود.
شاهرخی تصریح کرد: کل هزینه پروژه از طریق بخش خصوصی تامین می شود ودر دولت هیچ ردیف بودجه ای ندارد و از طرفی مباحث محیط زیست این پروژه چه در بخش شهرک پتروشیمی منطقه آزاد و چه در بخش بندر با تهیه گزارشات به وسیله مشاوران دانشگاه تهران و استانداردهای تهیه شده با نظارت سازمان محیط زیست کشور همراه و در حال حاضر هم چند دور مذاکرات انجام شده است.
گفتنی است فاصله سایت شهرک پتروشیمی مکران در منطقه آزاد چابهار تا مخازن و انبار سرپوشیده محصولات پتروشیمی در بندر شهید بهشتی چابهار 22 کیلو متر است و ایجاد این پروژه به صورت مستقیم برای 150 نفر ایجاد اشتغال می کند.
1744/ 6081






06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن