تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799115153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار کرمانشاه:سفر رییس جمهوری به روند اشتغال زایی در استان شتاب می بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار کرمانشاه:سفر رییس جمهوری به روند اشتغال زایی در استان شتاب می بخشد کرمانشاه - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: سفر رییس جمهوری به کرمانشاه می تواند به روند رفع معضل بیکاری در استان شتاب بیشتری ببخشد.


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز سه شنبه به نقل از هدایت حاتمی در حاشیه نشست بررسی پروژه ها و طرح های پیشنهادی سفر رییس جمهوری به استان افزود: این سفر از اهمیت بسیاری برای کرمانشاه برخوردار است و می تواند استعدادها و پتانسیل های استان در عرصه های متنوعی همچون کشاورزی، صنعتی، تجاری، گردشگری و به ویژه آی تی را شکوفا کند.

** سفرهای استانی رییس جمهوری مبتنی بر نظرات کارشناسی است

سرپرست معاونت امور هماهنگی و توسعه منطقه ای با اشاره به اینکه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید مبتنی بر نظرات کارشناسی است اظهار کرد: اعضای هیات دولت اصرار دارند قبل از انجام سفر مطالعات جامعی بااستفاده از ظرفیت های کارشناسی مراکز استان ها انجام شود و هماهنگی های لازم با نهاد ریاست جمهوری به عمل آید.
وی گفت: توجه ویژه هیات دولت می تواند فضای مناسبی را برای رفع مشکلات موجود و همچنین بستر مطلوبی را برای سرمایه گذاری های آینده به وجود بیاورد.
حاتمی افزود: مدیریت ارشد استان از ماه ها قبل پتانسیل ها و نیازهای استان را مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار داده و خلاءهای موجود شناسایی شده اند.

** پروژه ها و پیشنهادات ارایه شده نیز مبتنی بر استعدادهای کرمانشاه است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه همچنین اظهار کرد: بخش عمده ای از درخواست های این سفر مربوط به ایجاد زیرساخت های مناسب و رفع موانعی است که سر راه فعالیت واحدهای تولیدی، تجاری و کشاورزی استان قرار گرفته و در این راستا تلاش می کنیم با برداشتن موانع موجود زمینه ای را فراهم کنیم تا این مجموعه ها بتوانند از وضعیت دشوار کنونی رهایی یابند.

** زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران بزرگ

وی ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری های تازه را یکی دیگر مسایل طرح شده در سفر رییس جمهوری به استان دانست و گفت: امیدواریم با ایجاد یک فضای مناسب زمینه حضور سرمایه گذاران بزرگ در استان کرمانشاه را فراهم کنیم.
حاتمی در ادامه به معرفی پروژه های شاخص استان پرداخت و گفت: تبدیل منطقه ویژه قصرشیرین به منطقه آزاد یکی از مطالبات جدی استان است علاوه بر این موضوع زیرساخت های ارتباطی مانند راه آهن و قطار شهری نیز با جدیت دنبال می شود.
وی ایجاد مجتمع های کشاورزی را یکی دیگر از مطالبات استان در سفر آتی رییس جمهوری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رویکرد دولت به این حوزه بسیار جدی و مثبت است و هم اکنون هشت مجتمع کشاورزی در کرمانشاه طراحی شده و براساس توافق نامه ای که استاندار با معاون وزیر جهاد امضا کرده اند این تعداد به 10 مجتمع خواهد رسید.

** به دنبال تبدیل شدن به قطب کشاورزی هستیم

سرپرست معاونت امور هماهنگی و توسعه منطقه ای در ادامه عنوان کرد: استان دارای شرایط خوب و ویژه ای در عرصه کشاورزی است و امیدواریم بتوانیم در این سفر موضوع تبدیل شدن کرمانشاه به قطب کشاورزی را مصوب کنیم تا در آینده زمینه توجه ویژه دولت به این حوزه فراهم شود.
حاتمی همچنین اظهار کرد: در بخش صنعت به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی هستیم و امیدواریم برای تسهیل در سرمایه گذاری های آتی موافقت های لازم در زمینه اعطای مشوق جدی را از هیات دولت دریافت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش ایجاد اشتغال عادلانه در سطح استان را یکی از برنامه های جدی دانست و گفت: به همین منظور اجرای برخی پروژه های جدی در شهرستان ها در دستور کار است که امیدواریم این پیشنهادات در سفر آینده مورد توجه کاروان تدبیر و امید قرار گیرد.
8066



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن