تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799191594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشتر زندانیان آذرشهر را مجرمان مواد مخدر تشکیل می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیشتر زندانیان آذرشهر را مجرمان مواد مخدر تشکیل می دهد تبریز -ایرنا - دادستان آذرشهر گفت : تعداد بیشتر زندانیان این شهرستان متشکل از جرایم مواد مخدر است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، اکبر امراهی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذرشهر با اشاره به آمار زندانیان فعلی این شهرستان افزود : تقریبا 40 درصد آنان در ارتباط با جرایم تولید و توزیع و یا مصرف این بلای خانمانسوز دستگیر و زندانی شده اند.
وی منشاء خیلی از آسیب های اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی و حتی اقتصادی را مواد اعتیاد آور و مخدر دانست و یاد آوری کرد: کسانی که به هر نحوی در دام این مواد افیونی مبتلا می شوند تلاش می کنند از هر راهی که باشد نیاز خود را تامین و آن را مصرف کنند.
دادستان آذرشهر خاطر نشان کرد : مضرات و مخاطرات تولید و توزیع و یا مصرف مواد مخدر چه صنعتی و چه سنتی در خود آنها خلاصه نمی شود بلکه خانواده ها و اطرافیان آنان نیز به اشکال مختلف با هزاران آسیب و ناهنجاری ها قربانی دود این آتش زهرآگین می شوند .
امراهی با اعلام اینکه دادگستری شهرستان آذرشهر بر اساس رسالت مهمی که دارد برابر قانونی در برخورد با هرگونه جرایم مواد مخدر با جدیت کامل عمل خواهد کرد : از خانواده ها و جوانان و نوجوانان خواست مواظب فریب کاری ها و ویرانگری های این بلای جان و مال و هویت انسانی ، انسانها باشند.
وی ابراز کرد : همه مسوولان مرتبط بویژه متولیان دستگاه های اجرایی و فرهنگی در این جهت بیشتر احساسی مسوولیت کرده و با انجام کارهای پیشگیری و آگاه سازی مردم ، خانواده ها و جوانان از گسترش دود سیاه و غلیظ و مخرب هرگونه مواد مخدر و اعتیاد آوری جلوگیری کنیم.
دادستان آذرشهر توجه جدی به باورهای دینی و اعتقادی و آموزه های مذهبی را موثرترین راهکارها و ابزارهای بازدارنده از وارد شدن به باتلاق مرگبار مواد مخدر برشمرد و گفت : عمل به واجبات الهی و طلب یاری از خداوند منان و پیروی از سیره و سلوک ائمه معصومین (ع) و سرمشق قرار دادن درس و مشی های سعادت بخش قرآن کریم می تواند انسان ها را از سقوط در پرتگاه ظلمانی ناهنجاریهای دنیا حفظ کند.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی آذرشهر در طول چهار ماه گذشته امسال ، حدود شش کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان کشف و ضبط و عوامل آنها دستگیر شده اند.
سرهنگ دادشی ادامه داد: در این مدت تقریبا 136 نفر هم از مصرف کنندگان مواد مخدر برای ترک اعتیاد و باز پروری به مراکز نگهداری و ترک اعتیاد شهرستان آذرشهر و یا سایر مناطق تحویل شده اند.
شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری جنوب غربی تبریز نقطه تلاقی استان های آذربایجان شرقی و غربی ، کردستان و کرمانشان واقع شده است .
7226/ 1495



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن