تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798516099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سایه تعامل هدفمند به بارمی نشیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سایه تعامل هدفمند به بارمی نشیند اراک- ایرنا- رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مولفه کلان سالم سازی و نشاط اجتماعی، در سایه تعامل هدفمند تمامی بخش ها به بار می نشیند.


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی افزود: احیای این فرضیه الهی نیازمند هماهنگ بودن همه دستگاه های دولتی و گام برداشتن بر اساس فرهنگ واحد سازمانی است.
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر گفتمانی سازنده در حوزه اخلاقمداری و سلامت اجتماعی است که نباید مورد غفلت واقع شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی توضیح داد: مسوولان باید برای احیای این فریضه الهی احساس مسوولیت کرده و با برنامه ریزی های کاربردی و نظارت های مستمر در راستای اصلاح نواقص جامعه گام های اساسی بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: برنامه ریزی مسوولان و تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر ضرورت مهم جامعه است و نیازمند عزمی ملی است و باید در این عرصه از ظرفیت خرد جمعی و مشارکت گسترده مردم سود برد.
وی اضافه کرد: شناخت، آگاهی، علم و معرفت از شرایط امر به معروف و نهی از منکر است و برای تحقق این فریضه دینی باید مقدمات و شرایط آن فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: برای پرداختن به فریضه حیاتی امر به معروف و نهی از منکر باید علم و آگاهی و شناخت بیشتر حاصل شود و راهبردهای موجه و متین دستمایه اجرای آن باشد.
وی عنوان کرد: بسترسازی برای حضور فعال اقشار مختلف مردم در جامعه نیز می تواند انگیزه لازم را در میان آنان تقویت کند و سرمایه گذاری بر قابلیت های مردمی رکن لازم درفریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ارتقای جایگاه ستاد در جامعه به خصوص در بین نسل جوان، نظام مدیریت و ساختار سازمانی ستاد، توانمندسازی سرمایه های انسانی، فرهنگ سازی احیا امر به معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی برای ایجاد ارتباطات و هماهنگی بین دستگاه هااز مهمترین برنامه های راهبردی امسال این نهاد در استان است.
سر تیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: ارتقای جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بالاترین سطح سیاستگذاری و هماهنگی با تاکید بر نهادهای فرهنگ ساز، شفاف سازی ماموریت ها، برخورداری از پایگاه های دانش و بانک های اطلاعاتی ومستندسازی تجربیات، استقرار نظام شایسته سالاری، برون سپاری و کاهش تصدی گری با استفاده از ظرفیت سازمان های دولتی و مردم نهاد، استقرار نظام پرداخت مبتنی بر تخصص، عملکرد و شایستگی، توسعه انگیزشی، بهبود مستمر روش ها با رویکرد استفاده از نظام های نوین فناوری اطلاعات و تقویت فضایل اخلاقی و رفتاری کارکنان از مهمترین برنامه های در دست انجام است.
وی بیان کرد: معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز برنامه های مهمی از قبیل اهتمام به اجرایی نمودن اصل هشتم قانون اساسی، ارتقای جایگاه ستاد در افکار عمومی، تاکید بر مردم محوری، برخوردار از ساختار سازمانی دانش محور و غیر متمرکز، بهره برداری از هنر، رسانه و قناوری در فرهنگ سازی احیای امر به معروف و نهی از منکر و محوریت قرآن و عترت تدوین و به مرکز استان ها ابلاغ کرده است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی نیز در این نشست برنامه ریزی های فرهنگی را لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: دستگاه های قضایی و امنیتی به تنهایی قادر به کنترل جامعه و مقابله هنجارشکنان اجتماعی نیستند و این مساله باید در سایه فرهنگ سازی از سوی دستگاه های اجرایی به خصوص دستگاه های فرهنگی جاری شود.
شکرالله حسن بیگی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه هایی برای بسط و گسترش این فریضه الهی در جامعه داشته باشد که اجرای موثر و کارآمد آن مستلزم همکاری دستگاه های اجرایی است.
تشکیل یک کارگروه با عضویت فرمانده سپاه روح الله، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی مهمترین مصوبه این نشست بود.ک/2
3017/6013/






06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن