تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798919364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر «اليکا عبدالرزاقي» درباره برگزاري جشنواره فيلم و عکس «مادر»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰ب.ظ)
نظر «اليکا عبدالرزاقي» درباره برگزاري جشنواره فيلم و عکس «مادر» موج-اليکا عبدالرزاقي گفت: مسوولان جامعه بايد خودشان در جلسات نقد و بررسي جشنواره فيلم و عکس مادر حضور داشته باشند و به هنرمندان اعتماد کنند و اجازه ورود بدهند.
به گزارش خبرگزاري موج، اليکا عبدالرزاقي درباره جايگاه مادر گفت: جايگاه مادر در همه جاي دنيا مقدس است و براي ما بيشتر است چون از کودکي به ما تاکيد شده که بهشت زير پاي مادران است البته اين حرف در حد شعار باقي مانده است و خوب است که کارشناسي تر به اين جريان بپردازيم.
وي درباره برگزاري جشنواره فيلم و عکس مادر نيز گفت: برگزاري جشنواره تحت عنوان جشنواره فيلم مادر و با موضوع تخصصي مادر ايده جذابي است اما گاهي زياده روي مي‌کنيم. فيلم مي‌سازيم درباره قداست و جايگاه مادرو شروع مي‌کنيم به تکريم مادر مي‌کنيم اما بايد بدانيم که بسياري از مادرها نياز به تلنگر دارد و سؤال مهم اين است که آيا بهشت زير پاي مادراني که بچه‌هايشان را کنار خيابان مي‌گذارند هم هست؟
بازيگر قهوه تلخ ادامه داد: در اين که مادران از جايگاه بالايي برخوردار هستند و قداست آن‌ها را نمي‌توان کتمان کرد حرفي نيست و نمي‌توان آن را کتمان کرد اما بايد به صورت کارشناسي شده به اين موضوع پرداخت.
عبدالرزاقي همچنين گفت: بايد در مورد فيلم‌هايي که ساخته مي‌شود و يا هدف‌هايي که در فيلم‌ها دنبال مي‌شود خوب است قوانيني را نقض کنيم و بدين واسطه به مادرهاي جديدي که قرار است بچه‌هاي نسل جديد را پرورش دهند، يادآور شويم که چه راه سختي پيش رو دارند و فيلم‌هايي بسازيم که در آن به مواردي همچون مسئوليت پذيري و اينکه چقدر مديريت خانواده در بهبود جامعه مؤثر است و مادر در هر جامعه اي ستون خانواده است و اگر نباشد خانواده اي وجود ندارد اشاره شده باشد.
عبدالرزاقي با بيان اينکه جشنواره تنها به صرف برگزاري و نمايش فيلم با محوريت مادر نباشد، گفت: بايد در اين جشنواره جلساتي با حضور کارشناسان و روانکاوان برگزار شود تا بتوانند تاثيرات خوبي بگذارند و در کنار آن اتاق فکرهايي تشکيل شود که واقعاً فکر کنند و ما نظاره گر اين جريان باشيم همه اين عوامل موجب مي‌شود تا فيلم‌نامه نويسان نيز درباره مادري فيلم‌نامه‌هاي با کيفيت بالايي بنويسند.
وي ادامه داد: از جمله مواردي که مسئولان جشنواره فيلم مادر بايد به آن توجه داشته باشند اين است که با مسئولان هماهنگي‌هايي داشته باشند تا بتواند در دادگاه‌ها پرونده‌ها را ببيند تا بدين وسيله دست فيلم‌نامه نويسان در مورد اين موضوع باز باشد. يادمان باشد که نمي‌خواهيم سايه نمايي کنيم اما اتفاقاتي مي‌افتد که اجازه نداريم درباره آن‌ها فيلم بسازيم اما اين نوع جشنواره‌ها مي‌توانند مسوولان را متقاعد کنند زيرا در جامعه اي زندگي مي‌کنيم که مادر مقوله مهمي است.
بازيگر «در حاشيه» يادآور شد: مسوولان جامعه بايد خودشان در اين جشنواره‌ها در جلسات نقد و بررسي حضور داشته باشند و به هنرمندان اعتماد کنند و اجازه ورود بدهند.
وي درباره انتخاب فاطمه گودرزي به عنوان دبير جشنواره فيلم مادر نيز گفت: فاطمه گودرزي بانوي بسيار محترمي هستند و در بازيگري نيز بسيار توانمند هستند و به دليل محبوبيت و شخصيت جذاب خود و از اين جهت که خودشان هم مادر هستند بهترين انتخاب به عنوان رياست جشنواره مادر هستند؛ ضمن اين که اعتماد کامل هم به او وجود دارد.
نخستين جشنواره فيلم و عکس مادر به دبيري فاطمه گودرزي، ۲۵ الي ۲۹ مرداد در تهران برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن