تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت نشای چغندر قند در سمیرم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاشت نشای چغندر قند در سمیرم اصفهان - ایرنا - رییس اداره ترویج جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نشای چغندر قند در بیش از10 هکتار از اراضی شهرستان سمیرم با هدف مصرف بهینه آب کشت شده است.


جمشید اسکندری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چغندر قند به صورت نشاکاری در اراضی منطقه حنای سمیرم برای دومین سال است که کشت می شود و میزان عملکرد را از 70 تن به 120 تن در هکتار افزایش داده است.
این مسوول اظهار کرد: بذر اکباتا ، موری ، مراک، تربت و پاورلینا نمونه های هستند که به صورت نشایی و بذری برای مقایسه در10 هکتار از اراضی شهر حنا کاشت شده است.
به گفته اسکندری، سال گذشته کاشت چغندر قند به صورت نشایی میزان مصرف آب را کاهش داد و میزان عملکرد در هکتار این محصول هم افزایش یافته بود.
رییس اداره ترویج جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در سال 94 در بیش از 400 هکتار از اراضی کشاورزی شهر حنا چغندر قند کاشت شده است.
شهرستان سمیرم با 36 هزار هکتار باغ و 22 هزار هکتار زراعت و اشتغال 92درصدی مردم در بخش کشاورزی، یکی از قطب های اصلی کشاورزی و دامداری در استان اصفهان است.
7147/ 6022



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن