تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802975207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاوني‌ها در فرابورس ايران پذيرش مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۲ق.ظ)
مدير عامل فرابورس؛ تعاوني‌ها در فرابورس ايران پذيرش مي‌شوند موج - مدير عامل فرابورس ايران از قطعيت پذيرش تعاوني‌ها در يکي از بازارهاي فرابورس ايران خبر داد و افزود: بازار سرمايه طبق قانون از تقويت بخش تعاون حمايت مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، امير هاموني، با اشاره به برگزاري نشست سازمان بورس و اتاق تعاون در خصوص پذيرش شرکت‌هاي تعاوني در بازار سرمايه، افزود: در اين جلسه که با حضور متوليان بخش تعاون و بازار سرمايه تشکيل شد، نحوه حضور شرکت‌هاي تعاوني در بازار سرمايه مورد بررسي قرار گرفت.
وي ادامه داد: در قانون اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي بر حمايت از تعاوني‌ها به عنوان بخش مردمي اقتصاد براي ورود به عرصه فعاليت‌هاي اقتصادي تاکيد شده و در همين راستا سعي بر اين است تا ورود بخش تعاون به بازار سرمايه تسهيل شود.
وي تصريح کرد: در اين جلسه پس از بحث و تبادل نظر درباره چگونگي ورود شرکت‌هاي تعاوني به بازار سرمايه، مقرر شد با رفع مشکل قانوني بلوک بندي و يکي دو مشکل ديگر، تعاوني‌هاي سهامي عام در يکي از بازارهاي فرابورس ايران درج و پذيرش شوند ضمن آنکه در آينده ممکن است تابلوي مستقلي در فرابورس ايران به اين شرکت‌ها اختصاص يابد.
به گفته وي، با تشکيل کميته تعاون در سازمان بورس، مشکلات حضور تعاوني‌ها در فرابورس ايران به صورت کارشناسي بررسي و راهکارهاي عملياتي ارائه خواهد شد.
وي با بيان آن که در کنار موضوع ورود شرکت‌هاي تعاوني و پذيرش آن‌ها در يکي از بازارهاي فرابورس ايران، مساله تأمين مالي تعاوني‌ها هم مطرح شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 5 درصد از سهام فرابورس ايران متعلق به 26 شرکت سرمايه گذاري استاني سهام عدالت است که اين شرکت‌ها خود متشکل از 300 شرکت تعاوني سهام عدالت شهرستاني هستند.
هاموني اضافه کرد: بنابراين در حال حاضر شرکت‌هاي تعاوني به نوعي در زمره سهامداران فرابورس ايران هستند و به لحاظ ميزان مالکيت به عنوان سومين سهامدار فرابورس ايران در ترکيب سهامداري اين شرکت حضور دارند.
مدير عامل فرابورس ايران با اشاره به درخواست اتاق تعاون مبني بر اخذ مجوز نهادهاي مالي تخصصي ويژه بخش تعاون از جمله تأمين سرمايه تخصصي، گفت: مسوولان سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت ضمني و شفاهي خود را جهت همکاري‌هاي آتي در اين زمينه ابراز کردند.
وي حضور شرکت بيمه تعاون در بازار پايه فرابورس ايران و مشارکت در تدوين سند اجرايي سهام عدالت را به عنوان دو تجربه موفق در اين زمينه ياد کرد و افزود: پيش از اين نيز اقدامات موثري در راستاي تسهيل حضور بخش تعاون انجام شده، به عنوان نمونه موضوع کنترل درصد سهامداري که قبلاً موجب کندي روند معاملات بيمه تعاون در بازار پايه فرابورس ايران شده بود طي تفاهمات صورت گرفته برطرف شد و حدود يک سال است که معاملات رواني را در اين نماد شاهد هستيم.
هاموني در پايان از آمادگي فرابورس ايران براي اجراي سند تدوين شده سهام عدالت با تأکيد بر مشارکت و نيازهاي بخش تعاون خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن