تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799147974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام فرودگاه و بازگشایی بازارچه سیف دو درخواست نماینده و فرماندار سقز از نماینده دولت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اتمام فرودگاه و بازگشایی بازارچه سیف دو درخواست نماینده و فرماندار سقز از نماینده دولت سنندج – ایرنا - اتمام فرودگاه و بازگشایی بازارچه سیف سقز دو درخواست نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سقز بود که در سفر وزیر بهداشت، نماینده ویژه رئیس جمهوری به این شهر مطرح شد.


به گزارش ایرنا، محسن بیگلری، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سقز که با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد افزود: فرودگاه به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی، کلید توسعه کردستان است.
وی با عنوان اینکه شهرستان های سقز و بانه در بحث زیرساخت های راه روستایی و شهری با مشکل مواجه است خواستار سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان شد.
او بر اتمام سد چراغ ویس، کنار گذر، بیمارستان، بازگرداندن مدیریت سدهای تلوار بیجار، شهید کاظمی و گاوشان به کردستانی ها، تسریع در اتمام بزرگراه میاندوآب – کرمانشاه، بازگشایی بازارچه سیف، ایجاد معبرهای مرزی و اختصاص خسارت از سوی دولت برای سیل تابستانه سقز به مردم شد.
بیگلری بر توجه به ارتقای وضع معیشتی و حقوقی روحانیان، اشتغال جوانان، جلوگیری از فرار نخبگان دانشگاهی و افزایش اعتبارات دانشگاه ها تاکید کرد.
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت گلایه کرد و گفت: در دو سال گذشته ماشین آلاتی به ارزش 500 میلیارد ریال برای راه اندازی دوباره مجتمع دخانیات سقز جذب شده است ولی این مجتمع هنوز را ه اندازی نشده است.
وی در ادامه با عنوان اینکه دکتر قاضی زاده هاشمی از وزیران توانمند دولت است، یادآورشد، سفر وزیر بهداشت در پاییز سال گذشته به سقز 150 میلیارد ریال دستاورد برای این شهرستان به ارمغان آورد.
*** بازگشایی بازارچه سیف سقز اشتغالزایی 400 نفر را به دنبال دارد
علی اکبر ورمقانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این نشست با عنوان اینکه یکی از دغدغه اصلی مردم شهرستان بحث بیکاری است یادآور شد: بازگشایی بازارچه سیف با اشتغالزایی 400 نفر به صورت مستقیم می تواند نقش زیادی در رفع مشکل بیکاری داشته باشد.
وی با عنوان اینکه فرودگاه سقز می تواند مرکز خدمات رسانی به سه میلیون نفر از مردم استان کردستان و شهرهای آذربایجان غربی باشد این طرح را دارای توجیه اقتصادی و توسعه ای برشمرد و خواستار توجه دولت به آن شد.
او خواستار گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان تا پایان سال 95، اتمام طرح های سد چراغ ویس کنار گذر، بیمارستان، تخصیص اعتبار برای ساخت سالن 5 هزار نفره، جذب پزشک متخصص مغز و اعصاب، ساخت موزه، احداث راه آهن 90 کیلومتری میاندوآب - سقز، توجه به بحث گردشگری و از جمله محور توریستی سقز به مریوان شد.
ماموستا عبدالرحمان حسین زاده امام جمعه سقز نیز با عنوان اینکه مردم کردستان به تجربه ثابت کرده اند که مردمی وفادار به نظام و آرمان های انقلاب هستند سطح خدمات ارائه شده به این مردمان را مناسب ندانست و اظهار امیدواری کرد سفر دولت به استان باعث گشایش مناسبی در کردستان شود.
وی خواستار تسریع در اتمام طرح های عمرانی بیمارستان،کنار گذر،بزرگراه کرمانشاه میاندوآب ، تلاش دولت برای کاهش بیکاری، توجه به بحث فرمانداری ویژه جهت تمرکز زدایی اداری و توجه به روحانیان شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.ک/2
7249/1904









04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن