تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798402427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار میبد خواستار تقویت امکانات درمانی تامین اجتماعی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرماندار میبد خواستار تقویت امکانات درمانی تامین اجتماعی شد یزد-ایرنا-معاون فرماندار میبد با بیان اینکه بیشتر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی از افشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستند خواستار تقویت امکانات درمانی این اداره شد.


به گزارش ایرنا سید محسن فلاح روز شنبه در بازدید از بخش های مختلف این اداره از جمله بخش داروخانه،ویزیت پزشکان ،آزمایشگاه و نحوه خدمات دهی کارکنان،بر ارتقاء کیفی خدمات عمومی به افراد تحت پوشش اداره تامین اجتماعی تاکید کرد.
وی با اشاره به ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلنیک گفت:با توجه به جمعیت شهرستان میبد مجوزهای لازم برای ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلنیک گرفته شده است اما برای راه اندازی کامل و بهره برداری از آن که نیاز به بعضی امکانات و به پی گیری جدی است .
رئیس اداره تامین اجتماعی هم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره ،پوشش بیمه ایی این اداره را باعث افزایش خاطر ،ایجاد امنیت روحی و ارتقا بهره وری نیروی کار در شهرستان عنوان کرد .
علیرضا فلاح با اشاره به اینکه بخش عمده منابع از محل دریافت حق بیمه ها تامین می شود مستمری بازنشستگی،از کار افتادگی و بازماندگان ،حمایت در برابرحوادث،غرامت دستمزد ایام بیماری،ایام بارداری، پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه ازدواج ،کفن و دفن و بیمه بیکاری را از تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی برشمرد.
وی با بیان اینکه درحال حاضر 22 هزار و 606 بیمه شده اصلی تحت پوشش در این اداره داریم که با افراد تحت تکفلشان 61 هزار و 623 نفر می شوند .
فلاح گفت: 18 میلیارد و 368 میلیون و 393 هزار ریال از تعهدات کوتاه مدت این اداره به بیمه شدگان اجباری و افراد تحت تکفل طبق ضوابط پرداخت شده است .
رئیس تامین اجتماعی افزود : تعهدات بلند مدت که شامل مستمری بازماندگان و بازنشستگی و از کارافتادگی است هم 308 میلیاردو 455 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران 23هزار 31 نفر است که با احتساب افراد تحت تکلفشان 7هزار و247نفر می شوند جمع بیمه شدگان و مستمری بگیران را 68هزار و 880 نفر اعلام کرد و گفت:با توجه به جمعیت شهرستان 73 درصد از جمعیت شهرستان میبد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
رئیس تامین اجتماعی میبد میزان تعهدات این اداره درسال 93 به افراد تحت پوشش را 346 میلیارد و 737 میلیون و 393 هزار ریال بیان کرد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال 92 که253 میلیارد و 976 میلیون و 920 هزار ریال بوده 37 درصد افزایش داشته است .
فلاح در ادامه با اشاره به تعداد دفاتر درمانی هم افزود:در سال 93تعداد 47هزار و 158 جلد دفاتر درمانی ساده و تجدید شده و تعداد دفاتر تمدید اعتبار شده 150 هزار مورد بوده است.
وی طراحی و نصب آسانسور ،پی گیری و نصب دستگاه بانکی اتی ام بانک رفاه در اداره و افتتاح شعبه اقماری بخش ندوشن و اجرای طرح غیر حضوری لیست ها را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد و افزود: تمام بیمه شدگان خاص ،آزاد، اختیاری و رانندگان می توانند بدون حضور در شعبه و غیرحضوری حق بیمه خود را پرداخت کنند.
شهرستان میبد با 95 هزار نفر جمعیت در 50 کیلومتری شمال یزد واقع است.ک/3
7548/ 6197



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن