تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814350639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون تامین اجتماعی: ورزشکاران بیمه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون تامین اجتماعی: ورزشکاران بیمه می شوند تهران - ایرنا - معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: ورزشکاران فاقد بیمه در صورت همکاری وزارت ورزش و جوانان، تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می گیرند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمدحسن زدا روز شنبه در نشست خبری افزود: متاسفانه برخی از ورزشکاران ما بیمه نیستند و این موضوع باعث مشکلاتی در زندگی آنان در صورت بروز بیماری شده است.
زدا تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی ، این افراد را به صورت بیمه توافقی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان بیمه می کند.
وی ادامه داد: به همین منظور نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده ایم که اقداماتی برای ارایه خدمات درمانی به ورزشکاران و با استفاده از بیمه توافقی اجرا شود چرا که اجرای بیمه توافقی یکی از رویکردهای سازمان تامین اجتماعی به شمار می آید.
معاون تامین اجتماعی گفت: طرف قرارداد ما که وزارت ورزش و جوانان است باید ورزشکاران را ساماندهی کند تا آنان بتوانند از خدمات این بیمه بهره مند شوند.
زدا اظهارداشت: براساس این بیمه توافقی ، هفت درصد مبلغ بیمه را ورزشکاران و 23 درصد آن را وزارت ورزش و جوانان پرداخت می کند.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورتی که این موضوع محقق شود ، تمام خدمات تامین اجتماعی به ورزشکاران بیمه شده از این طریق، ارایه خواهد شد.
اجتمام**7268**9132**1776



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن