تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804345437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت خدمات درمانی در بخش دانشگاهی و تامین اجتماعی در گیلان بالاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کیفیت خدمات درمانی در بخش دانشگاهی و تامین اجتماعی در گیلان بالاست رشت - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: کیفیت خدمات درمانی در بخش بیمارستان های دانشگاهی و تامین اجتماعی در استان بالا است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین شهدی نژاد روز پنجشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت افزود: مردم بایستی کیفیت مطلوب و بالای درمانی در بخش های دولتی را باور کنند.
وی مراجعه مردم به مراکز و بیمارستان های دولتی برای دریافت خدمات درمانی را در ارتقاء کیفیت این مراکز مهم دانست و اظهار کرد: مراجعه مردم به بیمارستان های دولتی عاملی برای افزایش کیفیت خدمات رسانی مطلوب است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی بیان کرد: این طرح از طرح های خوب و موثر دولت یازدهم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
وی در ادامه به تشریح خدمات در بخش درمان تامین اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی از سال 69 مکلف شد تا به بیمه شدگان در بخش درمان خدمات ارایه دهد.
شهدی نژاد تصریح کرد: یک هزار و 129 پرسنل شاغل مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در 12 مرکز درمانی ، دو پلی کیلینک تخصصی در رشت و بندرانزلی، سه مرکز تخصصی دو شیفت و شش مرکز درمانی تک شیفت برای ارایه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان فعال هستند.
وی با بیان این که پارسال یک میلیون و 550 هزار نفر در بخش سرپایی از خدمات بخش درمان تامین اجتماعی بهره مند شدند، یادآور شد: سال گذشته حدود 18 هزار نفر نیز در بیمارستان تامین اجتماعی گیلان (200 تختخوابی حضرت رسول (ص) ) بستری شدند و بیش از 10 هزار نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
مدیر درمان تامین اجتماعی راه اندازی آزمایشگاه مجهز در اسالم را از خدمات مهم سال جاری عنوان و بیان کرد: خدمات دندانپزشکی از دغدغه های اساسی مردم است به همین منظور سه دندانپزشک و تیم دندانپزشکی در رشت برای ارایه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی افزایش یافت.
وی در ادامه به ارتقاء تجهیزات پزشکی در حوزه های مختلف مدیریت درمان تامین اجتماعی اشاره و اضافه کرد: مجهزترین میکروسکوپ چشمی خریداری و نصب شده است.
بر اساس آخرین آمار، 374 هزار و 833 بیمه شده اصلی با افراد تحت تکفل آنها، یک میلیون و 137 هزار و 834 نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.
19 تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.
تامین اجتماعی و پاسخگویی، تامین اجتماعی، کارآمدی با خدمات غیرحضوری، تامین اجتماعی، زنان و کرامت خانواده، تامین اجتماعی، همدلی و همزبانی شرکای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی، تامین اجتماعی، تلاش، ایثار و خدمات صادقانه، رفاه، سلامت و فرهنگ تامین اجتماعی و تامین اجتماعی، مشارکت ، خلاقیت و بهره وری روزشمار هفته تامین اجتماعی است. ک /2
7286/2007



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن