تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري وكيل قلابي محاکم قضايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۵:۸ق.ظ)
دستگيري وكيل قلابي محاکم قضايي موج-فردي که با معرفي خود به عنوان فرد بانفوذ در دستگاه قضايي به بهانه آزادي زندانيان و حل‌وفصل پرونده‌ها در محاکم قضايي بيش از 7 ميليارد ريال کلاه‌برداري کرده و متواري شده بود در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ ستار خسروي، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اين که فردي با معرفي خود به عنوان فرد با نفوذ در دستگاه قضايي مبلغ 200 ميليون ريال از وي بابت آزادي برادرش از زندان و حل‌وفصل پرونده وي دريافت و متواري شده موضوع به صورت ويژه در دستور کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: با اظهارات شاکي بلافاصله پرونده‌اي در اين زمينه تشکيل و کارآگاهان در يک تحقيقات علمي تخصصي و منسجم توانستند ردپايي از اين متهم حرفه‌اي در يکي از محله‌هاي شهر اصفهان به دست آورند و بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي وي را در حالي که نقشه کلاه‌برداري از فرد ديگري را قصد داشت پياده کند شناسايي و دستگير کردند.
اين مقام مسوول عنوان داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه بزه‌اي بود در ادامه هنگام مواجهه با مدارک و مستندات پليس و شاکي پرونده با اعتراف به بزه انتسابي خود به کلاه‌برداري 500 ميليون ريالي ديگري با شيوه مذکور اقرار کرد.
رئيس پليس آگاهي استان با بيان اين که سوابق متعدد کيفري ديگري در زمينه اخاذي از مردم در پرونده اين متهم وجود دارد گفت: شخص مذکور با تردد در کنار دستگاه‌ها و سازمان‌ها و با جعل عناوين مختلف اقدام به اغفال افراد داراي پرونده و مشکل‌دار و کلاه‌برداري و در برخي موارد نيز اخاذي از آنان مي‌کرد.
سرهنگ خسروي گفت: با اعتراف صريح متهم پرونده وي با کلاه‌برداري 7ميليارد ريالي تشکيل و وي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
اين مقام انتظامي با هشدار به شهروندان درخصوص اين‌گونه کلاه‌برداري‌ها گفت: توصيه ما به کساني که در محاکم و مراجع انتظامي و قضايي داراي پرونده هستند، اين است که کار خود را از طريق مراحل قانوني انجام داده و دفاتر معتبر وکالت پيگيري نمايند و از اعتماد به افراد شيادي که خود را افراد صاحب نفوذ معرفي مي‌کنند خودداري کرده و در صورت مشاهده چنين افرادي موضوع را با پليس يا مراجع انتظامي در ميان بگذارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن