تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدودیف: روسیه تسلیم فشارهای غرب نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدودیف: روسیه تسلیم فشارهای غرب نخواهد شد مسکو - ایرنا- «دمیتری مدودیف» نخست وزیر روسیه اعلام کرد: روسیه هرگز تسلیم فشارهای کشورهای غربی نخواهد شد و این گونه تلاش ها بی نتیجه خواهند ماند.


به گزارش روز شنبه خبرگزاری روسی اینترفاکس، مدودیف در آستانه سفر خود به اسلونی در گفت وگو با روزنامه اسلونیایی «دلو» گفت: شانتاژ و فشار و زورگویی هیچ تاثیری بر روسیه ندارد و غرب از این گونه تلاش ها نتیجه ای نخواهد گرفت.
مدودیف افزود: بارها اعلام کرده و دوباره تاکید می کنم تحریم صرف نظر از این که هر کشوری به آن متوسل شود بی معنی و غیرسازنده است.
نخست وزیر روسیه خاطرنشان کرد: تلاش برای فشار بر روسیه و وادار کردن این کشور به انصراف از مواضع اصولی خود هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. تنها پیامد تحریم ها لطمه به همکاری های دوجانبه (روسیه و اروپا) است و امروز شاهد بروز این وضعیت هستیم که بر اثر آن دو طرف زیان دیده اند.
مدودیف از این که آمریکا و اتحادیه اروپا از انتخاب ساکنان منطقه کریمه برای الحاق این منطقه به روسیه به عنوان دستاویز برای مجموعه ای از تدابیر ضد روسی از جمله توقف تماس های دوجانبه و اعمال تحریم های اقتصادی و مالی غیرقانونی علیه شرکت ها و بانک های روسی استفاده کرده اند، ابراز تاسف کرد.
وی با بیان این که مساله کریمه بطور قطعی حل شده است، افزود: مساله کریمه واقعا حل شده و ساکنان این منطقه در همه پرسی روز 16 ماه مارس سال 2014 به بازگشت منطقه کریمه به روسیه رای دادند. انتخاب ساکنان کریمه مطابق با معیارهای دمکراتیک و قوانین بین المللی انجام گرفت.
وی ادامه داد: تلاش کشورهایی که در گذشته به جدایی کوزوو از صربستان کمک کردند و مشروعیت همه پرسی ساکنان کریمه را زیر سوال می برند غیرمنطقی و بی اساس است.
نخست وزیر روسیه در ادامه مصاحبه خاطرنشان کرد، روسیه از عهده پیامدهای تحریم های ضد روسی آمریکا و اتحادیه اروپا و تاثیرات آن بر اقتصاد خود برخواهد آمد. علاوه بر آن توانایی آن را داریم نه تنها پیامدهای این تحریم ها برطرف کنیم بلکه از آن برای توسعه بخش های اقتصادی روسیه نفع ببریم.
وی خاطرنشان کرد: روسیه بطور گسترده و همه جانبه همکاری ها با کشورهایی آسیایی و حوزه اقیانوس آرام را توسعه می دهد و به گسترش تولیدات داخلی مطابق با برنامه جایگزینی محصولات داخلی با کالاهای صادراتی می پردازد.
اروپام*5*391**1613



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن