تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798513824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت یازدهم سال 94 را برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار همدان: دولت یازدهم سال 94 را برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار کرد همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: دولت یازدهم با اقدامات گسترده خود و موفقیتها، سال 94 را برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار کرد.


محمد ناصر نیکبخت روز شنبه در آیین افتتاحیه 20 طرح شرکت ارتباطات زیر ساخت در استان همدان افزود: دولت تدبیر و امید در رابطه با انرژی صلح امیز هسته ای فصل جدیدی در تاریخ کشور باز کرد.
وی اضافه کرد: 15 تیر 94 در تاریخ ایران و بین الملل به عنوان روزی بی سابقه ثبت خواهد شد چرا که شش قطعنامه ظالمانه و ویرانگری که علیه کشور تصویب شده بود در این تاریخ لغو شد.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید که دو سال از آن گذشته معادل تمام پیشرفت هایی که در بخش مخابرات، دولت الکترونیک و آی تی در دولتهای قبل انجام شده، فعالیت کرده است.
وی اضافه کرد: این پیشرفتها در شرایطی انجام شده است که وضعیت دولت و خزانه مطلوب نبود.
استاندار همدان تصریح کرد: با وجودی که سایه شوم تحریم ها بر سر این کشور بزرگ بود اما دولت خدمات بخش ارتباطات را افزایش داده و انرژی هسته ای و توافقات را نیز به ثمر نشاند.
وی با بیان اینکه امروز 20 پروژه در بخش زیر ساختهای ارتباطات استان بهره برداری شد گفت: دولت همواره از بخش خصوصی برای ورود به بخشهای مختلف حمایت می کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاحیه 20 طرح شرکت زیر ساخت و ارتباطات استان همدان حضور داشت.

**هیچ دولتی توان حل مشکلات خارجی ایران را نداشت
استاندار همدان گفت: هیچ دولتی به جز دولت تدبیر و امید توان حل مشکلات خارجی و بهبود روابط بین المللی ایران را نداشت.
نیکبخت در شورای اداری استان همدان با اشاره به توفیقات هسته ای کشور اضافه کرد: این توفیق بزرگی برای کشور بود و با توجه به اخبار منتشر شده از جلسه وزرای دولت آمریکا با 13 نماینده کنگره آمریکا، ایران توانسته است با عزت از حق خود دفاع و حقانیت خود را به دنیا ثابت کند.
وی تصریح کرد: برخی می خواستند توافق در کشور انجام شود اما نه به دست این دولت این در حالی است که هیچ دولت دیگری نمی توانست این توافق را به ثمر بنشاند چرا که دولت یازدهم دولت اعتدال بوده و از همه بالاتر مقام معظم رهبری نیز پشتیبان این دولت هستند.
استاندار همدان اضافه کرد: در جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف دشمنان علیه ایران متحد شدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند تا اینکه شش قطعنامه علیه ایران به تصویب رساندند اما دولت یازدهم با مذاکرات سازنده خود به یکباره این شش قطعنامه را نفی کرد.
نیکبخت با بیان اینکه دنیا حقانیت ایران را پذیرفته است گفت: دنیا فهمید که غنی سازی و انرژی صلح آمیز هسته ای حق مردم ایران است.
وی ادامه داد: کاری که دولت در بخش توافقات انجام داد برای همیشه در آینده کشور ماندگار خواهد شد.

**دولت در انتخابات مجلس شورای اسلامی امانتدار مردم است
وی اضافه کرد: با توجه به انتخابات پیش رو دولت به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم بوده و امانتداری از رای مردم را وظیفه خود می داند.
وی افزود: دولت در این زمینه نه تنها اجازه سو استفاده به کسی نخواهد داد بلکه با تدبیر خود به دنبال دفاع از انتخاب مردم خواهد بود.
وی با بیان اینکه عده ای با شبهه انگیزی می خواهند در انتخابات دل مردم را خالی کنند بیان کرد: اما بار دیگر مردم با حضور پر شور خود به جهان نشان خواهند داد که حضور مردمی در صحنه هیچگاه کمرنگ نخواهد شد.
نیکبخت بیان کرد: به حال ما فرقی ندارد که چه کسی به مجلس راه می یابد چرا که این فرد یکی از انتخاب های مردمی بوده و برای حل مشکلات مردم قدم برمی دارد.

** اقتصاد مقاومتی ادامه دارد
استاندار همدان با بیان اینکه اگر تحریم ها برداشته شود نیز به اقتصاد مقاومتی مقید خواهیم بود اضافه کرد: اگر تمام پول کشور نیز به یکبار ازاد شود باز هم اقتصاد مقاومتی و اصول آن را ادامه خواهیم داد.
استاندار همدان تصریح کرد: تمام فعالیت ها در دولت تدبیر و امید در بخش ارتباطات و فناوری سه تا چهار برابر بیشتر از همه فعالیت هایی بوده است که در تاریخ ارتباطات و فناوری کشور انجام شده است.
وی اظهار کرد: صبح امروز20 طرح ارتباطی و زیر ساختی با صرف اعتبار یک هزار و 60 میلیارد ریال در استان همدان بهره برداری شد و چند طرح دیگر نیز به ارزش 16 هزار و 700 میلیارد ریال نیز در استان همدان در دست اجرا است.
وی عنوان کرد: در گذشته ایجاد راه روستایی از جمله دغدغه روستاییان بود اما هم اکنون دغدغه ها از این امکانات اولیه به اینترنت پر سرعت رسیده است.
شورای اداری استان همدان با حضور وزیر فناوری و ارتباطات و مدیران و مسوولان استانی در استانداری همدان برگزار شد.
7530/6993 /1596



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن