تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815022134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک کارآفرين 210 ريال سود براي هر سهم پرداخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
بانک کارآفرين 210 ريال سود براي هر سهم پرداخت موج - بنا بر تصميم سهامداران در مجمع عمومي عادي سالانه بانک کارآفرين مصوب شد که به هر سهم بانک کارآفرين براي سال مالي ۹۳، مبلغ ۲۱۰ ريال سود خالص پرداخت و مابقي نيز به عنوان سود سهام به حساب افزايش سرمايه منظور شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در مجمع عمومي عادي سالانه اين بانک که در روز سه شنبه، 30 تير، در سالن همايش‌هاي ابوريحان دانشگاه شهيد بهشتي با حضور اکثريت سهامداران (صاحبان 92 درصد سهام) برگزار شد، صورت‌هاي مالي سال مالي منتهي به 29 اسفند ماه 1393 به تصويب رسيد.
عطاءاله آيت اللهي، مدير عامل و نايب رئيس هيات مديره بانک کارآفرين، با ارائه گزارشي به سهامداران، به وضعيت مالي سال 93 در بخش درآمدها و بدهي‌ها اشاره کرد و گفت: در سال 93 جمع دارايي‌هاي بانک مبلغ 112,073 ميليارد ريال است. اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که دارايي‌هاي بانک 100,258 ميليارد ريال بوده است، 12 درصد رشد داشته است.
وي همچنين تصريح کرد: در سال مالي منتهي به 92 درآمد حاصل از تسهيلات بانک مبلغ 12,495 ميليارد ريال بود، در حالي که در سال مالي 93 اين مبلغ به 16،653 ميليارد ريال رسيده و 33 درصد رشد را در اين شاخص تجربه کرده است.
وي در ادامه با اشاره به قانونمداري و شفافيت بانک در اجراي قانون گفت: 85 درصد از درآمدهاي بانک از محل فعاليت‌هاي بانکي حاصل شده، نه بنگاه داري؛ و اين مسأله يکي از افتخارات اين بانک و همچنين از عوامل اصلي رشد EPS بانک در سال‌هاي اخير بوده است.
آيت اللهي با ارائه بخش ديگري از گزارش خود به سهامداران گفت: در سال مالي گذشته، بانک کارآفرين حايز رتبه نخست در گروه بانک‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري از لحاظ شاخص بازدهي فروش براساس رتبه بندي صد شرکت برتر IMI-100 و رتبه دوم شفافيت مالي در ميان گروه بانک‌هاي برتر کشور براساس ارزيابي سازمان بورس و اوراق بهادار شد.
مهندس آيت اللهي در ادامه با اشاره به افزايش تعداد شعب بانک در سال 93 در مقايسه با سال 92 اظهار داشت: تا پايان سال 92، بانک کارآفرين داراي 98 شعبه در سراسر کشور بود، اما؛ در سال 93 به دليل عدم توفيق کسب مجوز از بانک مرکزي افزايش قابل توجهي نداشت.
همچنين وي اظهار داشت: بانک در حال حاضر مجوز 7 شعبه جديد را اخذ نموده و در پي آن هستيم که طي دو ماه آينده، تعداد شعب داير بانک را به 108 شعبه برسانيم.
آيت اللهي در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه بانک کارآفرين در سال جاري رساندن اين تعداد حداقل به 120 شعبه است.
مدير عامل بانک کارآفرين با اشاره به سناريوهاي بانک جهت آمادگي براي شرايط پساتحريم خاطرنشان کرد: مديريت امور بين الملل بانک خوشبختانه از همان سال‌هاي ابتدايي تأسيس خود سنگ بناي محکمي را از نظر جذب پرسنل کارآزموده و مديريت شايسته پايه گذاشته است. اما با اين حساب بانک مي‌بايست از نظر امکانات سخت افزاري نيز خود را مهياي اين پيشامد بزرگ کند.
آيت اللهي در بخشي ديگر از گزارش خود با اشاره به توسعه زيرساخت‌هاي بانکداري الکترونيک در بانک کارآفرين براي سال 94 يادآور شد: يکي از اولويت‌هاي ما در سال پيش رو، توسعه بانکداري الکترونيکي با بالا بردن ضريب امنيت اعم از سخت افزاري و نرم افزاري جهت حفظ اطلاعات و دارايي‌هاي مشتريان گرانقدر، تنوع بخشي در خدمات بانکداري نوين، عرضه محصولات متنوع جديد و توسعه شبکه خدمت رساني از طريق ايجاد فضاهاي جديد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن