تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819923534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي سامانه ارتباطي 111 سامد در سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
راه اندازي سامانه ارتباطي 111 سامد در سنندج موج - سامانه 111 ارتباط مردم با دولت (سامد) روز شنبه با حضور معاون نظارت و پيگيري نهاد رياست جمهوري و استاندار کردستان در دانشگاه کردستان در سنندج راه اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج در اين آيين مردمي و پاسخگو بودن مسوولان نظام جمهوري اسلامي را يکي از ويژگي‌هاي اين نظام دانست و گفت: مسوولان در همه سطوح مديريتي به صورت سيستماتيک و سازماندهي شده با مردم در ارتباط هستند.
عبدالمحمد زاهدي با بيان اين که امکان ارتباط مستقيم و رودرو رئيس جمهور و مابقي مسوولان با همه مردم وجود ندارد افزود: نهاد رياست جمهوري براي برقراري ارتباط با رئيس جمهوري اقدام به راه اندازي سامانه سامد کرده است و مردم از اين طريق درخواست‌هاي خود را منتقل مي‌کنند.
او به شيوه نامه نگاري در گذشته اشاره کرد و گفت: افزايش جمعيت و حجم بالاي نامه‌ها و ملاحظات امنيتي منجر به منسوخ شدن آن شيوه و جايگزيني استفاده از تکنولوژي براي ايجاد سامانه ارتباطي مطمئن شده است و از اين طريق مردم کمتر به زحمت مي افتند و کرامت آنان حفظ مي‌شود.
وي اضافه کرد: دولت يازدهم براي حفظ کرامت و سهولت مردم براي انعکاس نظرات و درخواست‌هاي آنان، سامانه مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري را راه اندازي کرده است تا مردم از اين طريق با رئيس جمهور در ارتباط باشند.
استاندار کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر رئيس جمهوري در روز يکشنبه چهارم مرداد به استان کردستان گفت: به منظور برقراري ارتباط با رئيس جمهوري، مرکز پاسخگويي به درخواست‌ها و نظرات مردم استان در دانشگاه کردستان راه اندازي شده و مردم مي‌توانند با تماس با سامانه 111 مسائل خود را اعلام نمايند.
زاهدي با بيان اينکه هزار نفر از همکاران دستگاه‌هاي اجرايي استان از امروز، شنبه، تا يک روز بعد از سفر رئيس جمهوري آماده ثبت نظرات و خواسته‌هاي مردم هستند، افزود: اين مرکز در سه شيفت به صورت شبانه روزي آمادگي پاسخگويي است.
به گفته وي همه پيام‌هاي مردم در سامانه 111 ثبت مي‌شود و آنچه که فوريت داشته باشد در همان روز و بقيه جمع بندي و به نهاد رياست جمهوري ارجاع داده مي‌شود.
وي از زحمات و تلاش‌هاي همکاران دستگاه‌هاي اجرايي و دانشگاه کردستان در راه اندازي و فعاليت اين سامانه قدرداني کرد.
استاندار کردستان همچنين با يادآوري اين که مردم کردستان با رأي 72 درصدي خود به سياست‌ها، برنامه و تدابير دکتر روحاني در زمان انتخابات آري گفتند، افزود: مردم مهمان نواز کردستان در روز يکشنبه با استقبال بي نظير از رئيس جمهوري ثابت مي‌کنند همچنان بر اين ميثاق پايبند هستند.
رئيس جمهوري و کاروان تدبير و اميد روز يکشنبه، چهارم مرداد، مهمان مردم کردستان هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن