تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله 60 ميليون ورقه بهادار در فرابورس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۸ب.ظ)
معامله 60 ميليون ورقه بهادار در فرابورس موج - در جريان معاملات امروز فرابورس ايران، 60 ميليون ورقه بهادار در 11 هزار و 41 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، در پايان معاملات امروز، 3 مرداد‌ 1394، 60 ميليون و 380 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 41 نوبت خريد و فروش شد و ارزش آن به 507 ميليارد و 670 ميليون ريال رسيد.
بيشترين حجم و ارزش معاملات روز جاري به معامله 24 ميليون و 130 هزار سهم گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان به ارزش 41 ميليارد و 330 ميليون ريال اختصاص پيدا کرد و شاخص فرابورس ضمن کاهش روي رقم 791 واحد متوقف شد.
بيشترين افزايش قيمت اولين روز هفته مربوط سهام شرکت‌ افرا نت و پس از آن فولاد هرمزگان جنوب و برق عسلويه مپنا بود و گسترش تجارت و سرمايه ايرانيان، نفت ايرانول و کشتيراني درياي خزر با بيشترين افت قيمت رو به رو شدند.
همچنين، اوراق تسهيلات مسکن امروز ضمن کاهش قيمت در بازه 660 تا 730 هزار ريال معامله شد.
در بازار ابزاهاي نوين مالي، بيشترين حجم معاملات ETF به صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با خريد و فروش 806 هزار و 520 سهم اختصاص يافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نيز 52 هزار و 265 ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور در روز جاري معامله شد.
اين گزارش مي‌افزايد، امروز شاهد بازگشايي نماد معاملاتي شرکت‌هاي پتروشيمي اميرکبير، گسترش تجارت و سرمايه ايرانيان و نفت پاسارگاد پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و تقسيم سود نقدي هر سهم بوديم و نماد شرکت‌ سرمايه‌گذاري مسکن زاينده‌رود جهت برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه، 5 مرداد، در پايان معاملات امروز متوقف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن