تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798262243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ملی کیفیت فردا برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
همایش ملی کیفیت فردا برگزار می‌شود

مرکز همایش‌های صدا و سیما


شناسهٔ خبر: 2866517 - شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
اقتصاد > سایر حوزه ها

همایش ملی کیفیت با رویکرد استانداردسازی نوین و با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کننده فردا در تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی کیفیت با رویکرد استانداردسازی نوین و با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کننده فردا با حضور بیش از ۳۰۰ کارشناس و محقق، استادان دانشگاه و همچینین مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد، رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران رئیس فراکسیون استاندارد و کیفیت مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.مهمترین محورهای این همایش شامل بررسی جایگاه و نقش مدیریت کیفیت بر رضایتمندی مشتری و مصرف کننده، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی پیش نویس قانون سازمان ملی استاندارد ایران با رویکرد نوین استانداردسازی، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات، بررسی تغییرات فضای رقابتی در شرایط پسا تحریم با تاکید بر  استاندارد سازی محصولات و خدمات، جایگاه کیفیت در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان استاندارد و کیفیت، تحلیل مدل ارزیابی ملی کیفیت ایران و اثربخشی آن بر بنگاه های اقتصادی و تبیین شاخص های مدیریت کیفیت در خصوص بنگاه های خدمات محور است.در این همایش دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی تاثیرگذار بر کیفیت و مدافع حقوق مصرف کنندگان و سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های توانمند کشور که شامل شرکت‌های تولیدی فعال در حوزه‌های (صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع بهداشتی و صنایع شوینده و آرایشی) شرکت‌های تولیدی و صنعتی در حوزه‌های (صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع برق و روشنایی، صنایع الکترونیک) شرکت‌ها و مجموعه‌های تولید در حوزه‌های (لوزام خانگی، لوازم صوت و تصویر، صنعت مبلمان و دکوراسیون، صنعت فروش و موکت، چرم و پوشاک) شرکت‌های تولیدی، فنی و مهندسی در حوزه‌های (صنعت ساختمان، صنایع معدنی، کاشی و سرامیک، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی) مجموعه‌ها و گروه‌های خدماتی حامی تولیدکنندگان (صنعت بانک‌داری، بیمه و سرمایه‌گذاری) شرکت می‌کنند.

امروزه کیفیت مهم‌ترین جزء زندگی است. کیفیت در صنعت و خدمات امری ضروری برای ادامه‌ حیات و بقای سازمان بوده و نقش مهمی در ایمنی و سلامت مشتری ایفا می‌­کند. کیفیت وارد زندگی شخصی نیز شده و در سنجش سلامت جامعه و مردم استفاده از شاخص کیفیت زندگی امری رایج شده است. هنوز سوءبرداشت از کیفیت فراوان است و برخی عقیده دارند که کیفیت در حوزه‌ی مسئولیت واحد کیفیت سازمان است و نه مسئولیت روزانه‌ی ‌همه‌ی کارکنان یک سازمان.در همایش ملی کیفیت تلاش خواهد شد، ضمن پرداختن به مسائل فوق، اثرات کیفیت در زندگی، مشتری مداری نهادهای مختلف، کیفیت در صنعت، کیفیت در خدمات و دیگر عوامل موثر در بهبود کیفیت و مشتری مداری مورد بررسی دقیق قرار گیرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن