تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص مبلغ فروش «فردا» به بازيگر دست‌فروش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۹ب.ظ)
اختصاص مبلغ فروش «فردا» به بازيگر دست‌فروش موج-احسان دلاويز، تهيه کننده فيلم سينمايي «فردا» تصميم گرفته است تمام مبلغي را که از فروش فيلم بر پرده سينما، به دست مي‌آيد به هنرمند پيشکسوت عرضه بازيگري تقديم کند.
به گزارش خبرگزاري موج، طي روزهاي گذشته خبري پيرامون دست‌فروشي احمدرضا اسعدي، هنرمند پيشکسوت سينماي ايران منتشر شد که باعث ناراحتي و آزردگي خاطر اهالي هنر شد، پيرو همين موضوع، ظهر روز پنج شنبه اول مرداد ماه جلسه‌اي با حضور احمدرضا اسعدي بازيگر و نويسنده و عوامل فيلم «فردا» برگزار شد و بنا بر تصميم گروه توليد کننده فيلم و شخص تهيه کننده قرار شد تمامي مبلغي که از فروش فيلم بر پرده سينماها به تهيه کننده مي‌رسد در اختيار احمدرضا اسعدي، بازيگر سينما و تلويزيون ايران قرار بگيرد.
در اين نشست صميمانه احمدرضا اسعدي طي سخناني عنوان کرد: من در تمامي طول زندگي‌ام آموختم که دستم را جلوي کسي دراز نکنم و اين روزها هم که در مقابل سينما «زرشک» مي‌فروشم، خداوند را شاکرم که براي امرار معاشم کسب روزي حلال مي‌کنم.
اين بازيگر سال‌هاي دور سينماي ايران در ادامه حرف‌هايش گفت: اگر مي‌خواهد حرفي از من در رسانه‌ها منعکس شود، تمامي حرف من اين است: «ما دانه‌هاي کنجديم دل‌سوخته، با چشم دل ما را ببين.»
در ادامه احسان دلاويز، تهيه کننده فيلم «فردا» يادآور شد: زماني که اين خبر را خواندم بسيار شوکه شدم و دلم مي‌خواست که کوچک‌ترين کاري را براي شما انجام دهم. اميدوارم هنردوستان در سينماها فيلم را ببيند تا مردم علاوه بر حمايت از سينماي مستقل و تماشاي يک فيلم شريف، در حمايت از يک هنرمند پيشکسوت گام بلندي بردارند.
وي ادامه داد: طي صحبت‌هايي که با اميرحسين اعلم الهدي، مدير گروه هنر و تجربه انجام شده است، تمام عوايد فروش فيلم «فردا» به اين هنرمند پيشکسوت تعلق خواهد گرفت.
دلاويز در ادامه حرف‌هايش تاکيد کرد: هرگز نبايد چشم به راه حمايت‌هاي دولتي ماند و با حرکت‌هاي مردمي، انسان دوستانه و غيردولتي از مسيري نزديک‌تر مي‌توان به حمايت از ديگران پرداخت، اگر همه مسولانه به جهان اطرافمان بنگريم و از کنار رخدادهاي دردناک به راحتي عبور نکنيم که اين نگاه مسولانه نوعي رفتار فرهنگي است.
فيلم «فردا» نخستين ساخته مهدي پاکدل و ايمان افشاريان از ۱۹ خردادماه در گروه سينمايي هنر و تجربه در حال اکران است و تمامي فروش فيلم از آغاز اکران تا پايان آن متعلق به احمدرضا اسعدي است.
احمدرضا اسعدي، بازيگر، نويسنده و مؤلف کتاب است که اين روزها به دليل مشکلات متعدد، در مقابل سينماها دست‌فروشي مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن