تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح همسان سازی پوشش دانش آموزان در مدارس سلماس اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح همسان سازی پوشش دانش آموزان در مدارس سلماس اجرا می شود ارومیه ـ ایرنا ـ رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سلماس گفت: طرح همسان سازی پوشش مدارس دختران و پسران از مهرماه امسال در پایه های اول مقاطع مختلف اجرا می شود.


رسول موسی زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای این طرح اولیای دانش آموزان هنگام ثبت نام فرزندان خود با راهنمایی مدیران مدارس به تولیدی هایی که با آموزش و پرورش قرارداد دارند ، معرفی می شوند.
وی افزود: امسال والدین می توانند بر اساس سلیقه و انتخاب خود برای دریافت پوشش مدارس به تولیدی های سطح شهر مراجعه کنند.
موسی زاده حذف فاصله طبقاتی فقیر و غنی ، حفظ نظم و انضباط در محیط علمی مدارس ، نظارت بر عرضه پوشاک مدارس بر اساس طرح های اسلامی ایرانی و کاهش هزینه تحصیل خانواده ها و تامین رایگان برای افراد بی بضاعت را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
رییس آموزش و پرورش شهرستان سلماس اضافه کرد: رنگ بندی ها و کیفیت پوشش مدارس در مقاطع مختلف انتخاب شده و واحدهای تولیدی باید پارچه های مورد نیاز خود را از کارخانه هایی با تولید مطلوب و استاندارد انتخاب کنند.
وی افزود: کیفیت پارچه و نیز دوخت لباس برای دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته مشکلاتی را برای والدین به وجود آورده بود که باید با برنامه ریزی مناسب این کار در سال تحصیلی آینده به حداقل برسد.
وی اظهار کرد: برای نظارت بر کار واحدهای تولیدی پوشش مدارس ، اکیپی متشکل از نمایندگان آموزش و پرورش ، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و اتحادیه دوزندگان تشکیل و بر مراحل تهیه و توزیع پوشش مدارس این شهرستان نظارت می کنند.
بیش از 36 هزار نفر دانش آموز در شهرستان 200 هزار نفری سلماس در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.ک3
7127/1905



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن