تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام 82 درصد از دانش آموزان واجد شرایط تحصیل آذربایجان غربی در مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ثبت نام 82 درصد از دانش آموزان واجد شرایط تحصیل آذربایجان غربی در مدارس ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 450 هزار نفر از دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام در استان که شامل 82 درصد از دانش آموزان هستند، در مدارس ثبت نام کرده اند.


فریدون سید مصطفوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ساماندهی نیروی انسانی و اجرای کلاس بندی و با توجه به تراکمی که در این خصوص در استان وجود دارد، از اولیای دانش آموزان تقاضا می کنیم تا پایان تیر ماه نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مدارس دولتی هیچ گونه وجهی در مقابل ثبت نام دانش آموزان به جز هزینه بیمه و کتاب در پایه های مختلف دریافت نمی کنند، اظهار کرد: برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی فقط به کروکی محل زندگی دانش آموزان نیاز است و هیچ گونه آزمون و مصاحبه ای هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی صورت نمی گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تلاش در راستای تحت پوشش قرار دادن تمامی دانش آموزان در سراسر استان از مهمترین برنامه های آموزش پرورش است که در این راستا طرح مهر اجرایی می شود.
سید مصطفوی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رویکرد پروژه مهر در سال جاری است، اضافه کرد: تعدادی از فرهنگیان امسال بازنشسته شده اند که باید برای پر کردن جای خالی آنان برنامه ریزی کنیم.
آذربایجان غربی دارای 570 هزار دانش آموز است که در 5500 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
کمبود فضای آموزشی به تعداد پنج هزار کلاس درس از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش آذربایجان غربی است.
7125/2093



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن