تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798450883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار خرید و فروش یک بازی از رونق افتاده همچنان گرم است/ طاق زدن اکانت بازی با پژو 206!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازار خرید و فروش یک بازی از رونق افتاده همچنان گرم است/ طاق زدن اکانت بازی با پژو 206! جامعه > مشکلات مردم - با این که بازی استراتژیک جنگ قبایل نسبت به سال گذشته از رونق افتاده و تب و تاب آن خوابیده اما هنوز در بازار اکانت این بازی و سایر بازی های استراتژیک را به قیمت های باورنکردنی می فروشند.


به گزارش خبرآنلاین، بحث تلف شدن وقت جوانان و نوجوانان و غرق شدنشان در تکنولوژی، هیمشه یکی از بزرگترین ناراحتی ها و دغدغه های والدین در خانواده بوده اما پیشرفت تکنولوژی و رسوخ آن به تمامی زوایای زندگی، گریزی باقی نمی گذارد.
این مشکل بزرگ از چت و شبکه های موبایلی شروع شد و بعد رنگ عوض کرد و الان، در قالب بازی های رنگ و لعاب دار و وسوسه کننده و البته اعتیادآور خودش را نشان می دهد.
یکی از بازی های معروف استراتژیک که از زمان آمدنش تا به حال طرفداران زیادی پیدا کرد بازی جنگ قبیله هاست. این بازی مانند همگی این بازی ها یک مالکیت ایجاد می کند و فرد بازی کننده باید برای حفظ و ارتقاء دارایی هایش تلاش کند.
نکته ی مشترک بین تمامی این بازی ها، که بازی جنگ قبیله ها در آن موفق تر هم بود، اعتیادی است که به بازی ایجاد می شود. یعنی فرد ناخودآگاه به بازی وابسته می شود و متاسفانه برای بهتر کردن اوضاع مالکیتش در بازی، می بایست زمان زیادی صرف کند. طوری که شاید ساعت ها به مزرعه، قبیله و یا هر مالکیتی که در بازی به او داده شده رسیدگی می کند و گذشت زمان را متوجه نمی شود.
بازی اعتیادآور و سودزا برای سازندگان
بازی کلش آو کلنز یا Clash of Clans که به معنی «برخورد قبایل» است، ابتدا به صورت کاملا رایگان در گوشی و یا تبلت نصب می شود. این بازی در سال 2012 برای سیستم عامل آی او اس و در سال 2013 برای سیستم عامل اندروید طراحی شد و از آن روز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد.
نکته جالبی که در این بازی و بازی های هم شکل وجود داشت و دارد، این بود که این بازی ها علاوه بر زمان، هزینه ی مالی هم داشتند. نمونه خوب و قابل دسترس آن همین بازی کلش آف کلنز یا جنگ قبیله هاست که کسانی که اعتیاد زیادی به بازی پیدا می کنند و طمع پیشرفت دارند را وادار می کند تا با پرداخت هزینه هایی پیشرفت کند... بازارِ همچنان داغ خرید و فروش الماس و اکانت بازی
با یک جستجوی کوچک می توان فهمید بازی کلش آف کلنز آن قدر پر طرفدار هست و آن قدر تقاضا برای پول دادن و خریدن اکانتش وجود دارد که راه های مجازی برای این داد و ستد به وجود آمده باشد.
سایت هایی که برای خرید و فروش الماس و اکانت این بازی طراحی شده اند کاملا نشان دهنده بالا بودن حجم تقاضا هستند و با این که همه شان معترفند نسبت به گذشته مشتریانشان کم شده اند اما هنوز تقاضا دارند و پول های هنگفت جابه جا می شود.
مدیر یکی از این سایت ها درباره ایده تاسیس سایتش به خبرآنلاین می گوید: این ماجرا برمی گردد به یک سال و نیم پیش. وقتی که اکانت های بازی کلش آف کلنز طرفدار پیدا کرد و ما فهمیدیم که اعتیاد آور است و از طرفی متوجه کلاهبرداری هایی در زمینه خرید و فروش الماس و اکانت بازی شدیم، تصمیم گرفتیم برای این نقل و انتقالات یک فضای امن به وجود آوریم. الان ما واسطه هستیم و امکان حقه بازی را به صفر می رسانیم و از فروشنده و خریدار اطلاعات کامل می گیریم.
او درباره طیف سنی مخاطبانش می گوید که از 10 سال تا 50 سال مشتری دارند و هر کس هر چقدر وسعش برسد برای بازیش هزینه می کند.
از طاق زدن اکانت بازی با 206 تا خرید 300 میلیون تومان الماس برای پیشرفت!
مدیر این سایت خرید و فروش، خاطره های جالبی از مشتریانش دارد. او معتقد است اکثر مشتریانش بچه مایه دار هستند خصوصا آنها که بالای یک میلیون تومان حاضرند برای بازی خرج کنند.
او حتی یکی از دوستان خودش را مثال می زند و می گوید که این فرد برای پیشرفت در بازی بالای سیصد میلیون تومان هزینه کرده و الماس های بازی را به جای این که برای جمع آوری اش وقت صرف کند، یکجا خریده.
خیلی از مراحل بالای بازی هم در این بازار خرید و فروش، با ماشین طاق زده می شود که یکی از فروشنده ها به چشم دیده که فردی اکانتی که طالب بوده را با پژو دویست و شیشش طاق زده!
فروش الماس یا همان جم نامحدود، ارائه نرم افزار هک این بازی و دور زدن قوانینش هم از آن بخش هاییست که به خاطرش پول رد و بدل می شود.
هزینه برای بازی به خاطر رو کم کنی و چشم و هم چشمی
یکی از گیمرهای این بازی که جوان سی ساله ای است و در اینترنت آگهی فروش اکانت بازی اش را داده می گوید که هفت هشت ماه است معتاد بازی شده و برایش زحمت کشیده. او می گوید: برای بازی روزی چندین ساعت وقت گذاشته ام تا توانستم به این جا برسانمش و جزو بازی کننده های حرفه ای محسوب می شوم.
این جوان سی ساله درباره بازار خرید و فروش می گوید که علاوه بر اینترنت، همه بازار فروش ها به خرید و فروش اکانت ها خصوصا در بازار علاءالدین مبادرت دارند و هم اکانت و هم بسته های الماس را می فروشند.
او که مرحله ی بازی اش صد و بیست است از قیمت هفتصد هشتصد هزارتومانی این مرحله خبر می دهد و می گوید که هر چه مرحله بالا برود، قیمت اکانت هم تصاعدی زیاد می شود.
این فروشنده اکانت، از مشتریانی که به او مراجعه کرده اند می گوید. تعریف می کند که هفته پیش یک کارمند ساده برای خرید به او مراجعه کرده بوده و حتی گفته بوده که دستش تنگ است اما مجبور است برای کم نیاوردن در گروه خانوادگیشان این هزینه را انجام دهد! امکان چت در بازی، خطرناک و نامطمئن
یکی از ایراداتی که بازی های اینچنینی دارند، ایجاد فضای گفتگو بین گیمرهاست. افرادی که از فرهنگ ها و سنین مختلف دربازی شرکت می کنند در بازی کلش آف کلنز امکان گفتگو با هم را دارند. یک نگاه کوتاه به قسمت چت گلوبال این بازی نشان می دهد که این فضا برای نوجوانان و البته خانم ها و دختران اصلا مناسب نیست.
ادبیات حاکم بر چت های گروهی آن قدر بد و زننده است که اگر والدین از آن خبر داشته باشند، هرگز حاضر نیستند بچه شان به خاطر تفریح و بازی هزار حرف و عمل ناجور یاد بگیرد.
ماهیت این بازی و بازی هایی مثل کلش آف کینگز، شکوه نبرد، جنگ پادشاهان، بازی جنگ و بازی های مزرعه داری مثل هی دی دیگر فقط تفریح و سرگرمی نیست. رفتارشناسان بارها درباره شیوع این بازی ها هشدار داده اند و می گویند اینگونه بازی علاوه بر وقتی که تلف می کند و اعتیادی که می آورد، به نوعی رفتارهای خشنت آمیز را در فرد پرورش می دهد.
شاید آگاهی از عوارض اینگونه فعالیت ها بتواند تلنگری باشد برای کسانی که به اینطور وقت و پول تلف کردن عادت کرده اند.
17304  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان -




پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 11:58:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن