تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیل روز سهام های غیر بورسی چهارشنبه 31 تیر


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: با توجه به کمبود زمان تا ابتدای شهریور نگاه سهامداران پدیده به کمک مسوولان و حمایت دولتمردان برای حفظ سرمایه هایشان است. به همین جهت از طریق امضای نامه با مقام معظم رهبری و وزیر کشور و نمایندگان مجلس طرح مشکل می کنند.

به گزارش تراز ، با توجه به کمبود زمان تا ابتدای شهریور نگاه سهامداران پدیده به کمک مسوولان و حمایت دولتمردان برای حفظ سرمایه هایشان است. به همین جهت از طریق امضای نامه با مقام معظم رهبری و وزیر کشور و نمایندگان مجلس طرح مشکل می کنند.پدیده شاندیز:
پرونده پدیده شاندیز به شورای امنیت ملی رفته و نمایندگان مجلس از این طریق به پیگیری مشکلات مردم می پردازند.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران ( اکوسنتر )، قیمت سهام کارشناسی این مجموعه نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته تا سهامداران نگران کمبود نقدینگی، پاس نشدن حواله ها و در نتیجه هیات تسویه ای شوند که در موسسه میزان موفق عمل نکرد. هر چند استانداری خراسان رضوی چندی پیش از وجود سرمایه گذار خبر داد اما مسوولان پدیده ابراز بی اطلاعی کردند و هنوز چیزی در این باره اعلام نشده است تا حل مشکلات از این طریق را نیز منتفی بدانیم.
با توجه به کمبود زمان تا ابتدای شهریور نگاه سهامداران به کمک مسوولان و حمایت دولتمردان برای حفظ سرمایه هایشان است. به همین جهت از طریق امضای نامه با مقام معظم رهبری و وزیر کشور و نمایندگان مجلس طرح مشکل می کنند.

تبرک:
شرکت تبرک همچنان منتظر مساعدت و کمک دادستانی مشهد برای دریافت پول پرداختی بابت عودت ساختمان بانک سپه است. پیش از این نیز در جلسه مطبوعاتی صادقی دادستان مشهد از کمک به تبرک خبر داد، اما همچنان این شرکت با کمبود نقدینگی روبروست و چند هزار سهامدار شاهد تعویق وصول حواله های خود اند که این امر نارضایتی برخی را به همراه داشته است.

پردیسبان:
سهامداران پردیسبان روز گذشته در پی روند کند رسیدگی به پرونده این شرکت دست به اعتراض خیابانی زدند. شاهدان عینی تعداد معترضین را حدود 200 نفر عنوان می کنند. این افراد روز گذشته با ایجاد ترافیک شدید در خیابان هاشمیه مشهد، مقابل این دفتر دست به اعتراض زدند که با حضور نیروی انتظامی و همکاری آنان پس از چند ساعت جمعیت به آرامی و بدون درگیری متفرق شدند.
سهامداران پردیسبان حواله های خرداد ماهشان برگشت خورده و برخی دیگر نیز هنوز موفق به فروش سهام خود نشدند.

سپاد خراسان:
شرکت سپاد خراسان برج مسکونی سپاد را در دست احداث دارد. این پروژه شامل هزار واحد مسکونی در 6 برج 14 طبقه می شود. این شرکت مجمع خود را برگزار نکرده و مدت مدیدی از افزایش قیمت آن می گذرد. آخرین قیمت سهام سپاد 520 هزار تومان برآورد شده است.

تعاونی ابرده:
تعاونی ابرده که چندی پیش عملیات بتن ریزی دیوار حایل طبقه منهای یک ضلع شمال و شرق پروژه هوپاد یک را به اتمام رسانده بود سعی دارد در سکوت خبری و بدور از حواشی پروژه خود را ادامه دهد.
این شرکت از معدود شرکت هایی است که در این راستا اجازه تبلیغات دارد. قیمت سهام ابرده 200 هزار تومان به ازای هر سهم خرد نشده است.

گرندسنتر:
هرچند هفته دیگر مجمع گرندسنتر انجام خواهد شد، اما اعتراضات به این مجموعه در فضای مجازی زیاد شده است. دیرگاهی است از آخرین افزایش قیمت گرند می گذرد و با توجه به روند صعودی سال گذشته همین امر سهامداران را نگران کرده است. فشار فروش و عدم نقدینگی مشکلاتی را برای گرند به وجود آورده اما مدیرعامل آن میزان سهام سهامداران را تنها 5 درصد اعلام می کند و می گوید تنها با فروش یک ملک امکان عودت تمام مبالغ سهام وجود دارد.





زمانبندی انتشار: 31 تير 1394 - 12:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن