تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798352141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش جهت ماندگاری بیشتر مسافران راهکار توسعه گردشگری گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تلاش جهت ماندگاری بیشتر مسافران راهکار توسعه گردشگری گلستان گرگان - ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به موج دوم سفرهای تابستانی، گفت: یکی از مسائل اصلی در توسعه گردشگری استان، تلاش جهت ماندگاری بیشتر مسافران و تبدیل گلستان به مقصد گردشگران است.


براساس اعلام روز سه شنبه میراث فرهنگی گلستان به ایرنا، ابراهیم کریمی همچنین در راستای توسعه صنعت گردشگری استان، تعامل و همکاری دستگاه های مرتبط را در اجرا و تکمیل پروژه های زیرساختی گردشگری ضروری بیان کرد.
وی در ادامه به آسیب شناسی موانع موجود در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: ناکافی بودن شناخت هم استانی ها از جذابیت های گلستان، نبود تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب از جذابیت های استان در دیگر نقاط کشور، مشکلات اعتبارات ملی و استانی بخشی از مشکلات و موانعی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بهبود آن تلاش می شود.
کریمی به برنامه تورهای استانگردی در سطح استان و لزوم تبلیغات مناسب برای معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی گلستان نیز اشاره کرد و گفت: مرداد ماه امسال میزبان 120 تور کشوری در استان خواهیم بود که حضور این تورها، معرف خوبی از قابلیت های گلستان بوده و همچنین برگزاری همایش لیدرهای برتر کشور از دیگر برنامه ها می باشد.
وی تغییر سایت اطلاع رسانی را به سایتی چند زبانه و لحاظ شدن امکانات گردشگری مجازی در آن را از دیگر اقدامات در دست انجام عنوان کرد و ادامه داد: با حمایت مسوولان ارشد استان منتظر جهش اعتباری در حوزه گردشگری و رونق بیشتر این صنعت در گلستان هستیم.
کریمی چشم انداز آینده گردشگری استان را روشن عنوان کرد و افزود: در بندرترکمن، بندرگز و گمیشان با حضور سرمایه گذاران خارجی، روند مناسبی برای پروژه های گردشگری پیش بینی می شود و اجرای این پروژه ها انگیزه و امکانات برای ماندگاری مسافران را در استان افزایش می دهد.
وی ایجاد موزه روستایی را از دیگر عوامل موثر در ماندگاری مسافران اعلام کرد و تصریح نمود: همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله منابع طبیعی و محیط زیست در پیشبرد اهداف توسعه گردشگری و رفع موانع و ایجاد رغبت و انگیزه در سرمایه گذاران موثر است.
کریمی ضمن اشاره به اهمیت عملیاتی شدن پروژه گردشگری آشوراده نیز گفت: این پروژه با حفظ ملاحظات زیست محیطی و قوانین موجود می تواند رونق گردشگری استان را به همراه داشته باشد.
به گزارش ایرنا آشوراده در مرکز شبه جزیره میانکاله واقع شده و تنها جزیره ایرانی دریای خزر محسوب می شود و به دلیل برخورداری از جاذبه های منحصر به فرد یکی از قطب های مهم گردشگری شمال کشور است.
آشوراده در سال 54 جزء نخستین مناطق زیست کره جهان معرفی و ثبت شد، در همین حال در کنوانسیون جهانی رامسر در زمره تالاب های مهم دنیا قرار گرفت و سومین اهمیت این منطقه به دلیل بحث پناهگاه حیات وحش است که در تمام سال میزبان انواع پرندگان است ضمن این که 40 درصد خاویار ایران نیز در نزدیکی این جزیره به دست می آید.
طرح گردشگری آشوراده که در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان گلستان تاثیرگذار است در قالب تفاهم نامه ای بین دو سازمان حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضاء و اجرای آن در سفر آذر ماه 93 ریاست جمهوری به گلستان اعلام شد.
بر اساس این تفاهم نامه قرار است 10 درصد وسعت جزیره به منطقه گردشگری و توریستی تبدیل شود.
آشوراده در قالب شبه جزیره میانکاله تحت مدیریت جامع محیط زیست استان مازندران اداره می شود اما سال گذشته و در پی آتش سوزی گسترده که بخشی از حیات گیاهی و جانوری جزیره را از بین برد، برخی کارشناسان اساس و کارایی طرح جامع مدیریتی آن را زیر سوال برده و به چالش کشیدند.
جزیره آشوراده در حوزه سرزمینی بندر ترکمن قرار دارد و این شهرستان با حدود 60 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است و بیشتر ساکنان آن را هموطنان اهل سنت ترکمن تشکیل می دهند.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت با کشور ترکمنستان ، دریای خزر و استانهای مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
1648



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن