تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799153090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مونسان : اجرای برنامه های فرهنگی در جذب گردشگری کیش باید توسعه یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مونسان : اجرای برنامه های فرهنگی در جذب گردشگری کیش باید توسعه یابد کیش – ایرنا – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برنامه های فرهنگی باید متناسب با طرح های عمرانی توسعه یابد بر اجرای برنامه های پر محتوا در راستای جذب گردشگر تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی همزمان با نخستین شب از لیالی قدر در محوطه مسجد امام حسن(ع) با حضور حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش ، علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش و مدیران فرهنگی گشایش یافت .
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایرنا در مورد افزایش برنامه های فرهنگی اظهار داشت : حوزه فرهنگ جای کار فراوان دارد و نیاز است برنامه ها به صورتی جذاب تر طراحی شود ، خلاقیت در ارائه برنامه های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است .
علی اصغر مونسان با یاد آوری اینکه برنامه های خوبی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی تهیه شده است تاکید کرد : برنامه های فرهنگی باید توسعه پیدا کند و بجایی برسد که علاوه بر تامین نظرات کیشوندان بتواند گردشگران را هم مخاطب خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی برنامه های فرهنگی ارائه شده بیشتر در تامین خواسته های کیشوندان است افزود : برگزاری مراسم افطاری نیز در خیابان اصلی شهر یکی از برنامه هایی است که جای خود را باز کرده است و مخاطبان زیادی دارد .
رییس هیات مدیره منطقه آزاد کیش برگزاری برنامه های فرهنگی را در توسعه جزیره تاثیر گذار دانست و افزود : در شرایط کنونی جزیره کیش 27 هزار نفر سکنه دارد که و در افق طرح توسعه قرار است 85 هزار نفر در این جزیره سکونت داشته باشند بنا براین همگام با توسعه و افزایش جمعیت نیاز است برنامه های فرهنگی متناسبی طراحی شود .
مونسان بودجه های فرهنگی را بسیار خوب عنوان کرد و گفت : در حوزه سخت افزاری رقم قابل توجهی اختصاص پیدا کرده است ، امسال چند طرح بزرگ فرهنگی در دستور کار است ، بزرگترین مجموعه فرهنگی کشور در غرب جزیره در مراحل پایانی طراحی است که تمام فعالیت های هنری در آن پاتوق خواهند داشت .
وی اظهار داشت : دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بودجه ای را برای برنامه های فرهنگی اختصاص داده است، ما در کیش ده ها برابر آن را در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری به این برنامه ها اختصاص داده ایم و امیدواریم بتوانیم متناسب با پیشرفت طرح های عمرانی ، برنامه های فرهنگی پرمحتوا و متنوعی برگزار کنیم .
مونسان در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی امسال را نسبت به سال گذشته با کیفیت تر دانست و گفت : با توجه به جمعیت جزیره نمایشگاه خوبی برگزار شده است .
هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در مراکز فرهنگی جزیره کیش برگزار می شود که برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی نیز یکی از این برنامه ها است.
نمایشگاه امسال در غرفه های کمتری نسبت به سال گذشته برگزار شده اما موضوع محور بودن آن و ارائه آثار مشخص در هر غرفه به صورت متمرکز از ویژگی های آن است .
غرفه های کتب قرآنی و مذهبی ، کودک و نوجوان ، ارائه محصولات هنری قرآنی ، تابلوهای مذهبی ، اجرای نمایش عروسکی با موضوعات تربیتی و اخلاقی در غرفه کودک ، برگزاری مسابقات محتوایی با موضوعات تربیتی ، غرفه خلاقیت برای کودکان و طرح اکرام یتیمان از بخش های این نمایشگاه است .
این نمایشگاه تا پایان رمضان پذیرای بازدید کنندگان است .
1630**1641/ 6048












15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن