تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821076571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فضل‌الله: توافق دوحه نتيجه انسجام عوامل داخل و خارج لبنان بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فضل‌الله: توافق دوحه نتيجه انسجام عوامل داخل و خارج لبنان بود
خبرگزاري فارس: يكي از مراجع شيعيان لبنان با اشاره به توافق چهارشنبه گروه‌هاي لبناني در دوحه قطر براي پايان دادن به بحران لبنان، گفت : اين توافق نتيجه مجموعه‌اي از عوامل داخل لبنان و خارج آن بود.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، علامه فضل‌الله با اشاره به توافق حاصل شده ميان گروه‌هاي لبناني در دوحه پايتخت قطر تاكيد كرد: اين توافق حاصل انسجام مجموعه‌اي از عوامل داخلي و خارجي لبنان بود.
فضل الله با انتشار بيانيه‌اي در اين خصوص تصريح كرد: سازشي كه در آخرين لحظات به دست آمد نتيجه هماهنگي يك سري عوامل داخل و خارج لبنان بود كه بدينوسيله سبب شد تا لبنان پا به عرصه جديد سياسي بگذارد و اميدواريم تا چه در سطح اظهارات سياسي و چه در سطح موضع‌گيري‌ها، وارد مرحله بازتري شده باشيم.
وي تاكيد كرد: توافق امروز به بحراني پايان داد كه دست كم 18 ماه طول كشيده بود.
سرانجام پس از چندين ماه رايزني‌ مستمر گروه‌هاي معارض و جريان حاكم بر دولت و مطرح شدن اسامي مختلف براي تصدي پست رياست جمهوري و ارائه چندين طرح براي برون‌رفت از بحران لبنان از جمله طرح "ميشل عون" رئيس جريان آزاد ملي لبنان، سرانجام دو جناح مهم سياسي اين كشور در نشست دوحه قطر، درباره انتخاب "ميشل سليمان" فرمانده ارتش لبنان به عنوان رئيس جمهور اين كشور به توافق رسيدند. لبنان از سوم آذرماه سال گذشته تاكنون بدون رئيس جمهور اداره مي‌شد.
اميل لحود رئيس جمهور پيشين لبنان از سوم آذرماه سال گذشته پيش از پايان دوره رياست جمهوري خود و پس از 9 سال با اعلام حالت فوق‌العاده، ارتش اين كشور را مامور حفظ امنيت و فرماندهي كل نيروهاي مسلح اين كشور كرد و كاخ "بعبدا" را ترك گفت.
انتهاي پيام/ز
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن