تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813045327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انواري:ايجاد الگوهاي جديد براي خدمت به محرومان از وظايف اساسي كميته امداد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انواري:ايجاد الگوهاي جديد براي خدمت به محرومان از وظايف اساسي كميته امداد است
سرپرست كميته امداد امام خميني (ره)گفت: در سال جديد كه از سوي مقام معظم رهبري به نام نوآوري و شكوفايي نامگذاري شده است، بايد نوآوري در همه فعاليت‌هاي امداد را در سايه مديريتي مدبرانه بسترسازي و استعدادها را براي انجام كارهاي نو و ابتكاري شكوفا كنيم.

به گزارش خبرگزاري مهر، اجلاس سراسري مديران كل كميته امداد امام خميني(ره) با حضور حبيب الله عسكراولادي نماينده ولي فقيه، حسين انواري سرپرست، ابوالفضل حاجي حيدري و حميدرضا ترقي اعضاي شوراي مركزي اين نهاد به همراه معاونين و مشاورين و تمامي مديران كميته امداد در سراسر كشور در مشهد مقدس گشايش يافت.

حسين انواري با تشريح بيانات مقام معظم رهبري در زمينه امدادگري و خدمت به محرومان گفت: ايمان به كار، عشق به مظلوم و مستضعف از جمله ضرورت‌هاي فكري و اعتقادي امدادگراني است كه اين مدال افتخار را كسب كرده ‌اند.

سرپرست كميته امداد، اعتماد مردم و مسئولان به كميته امداد امام خميني (ره) را سرمايه‌ بزرگ اين نهاد عنوان كرد و افزود: هم اكنون 500 هزار يتيم تحت حمايت اين نهاد قرار دارند كه بيش از 250 هزار نفر آنان در قالب طرح اكرام ايتام از حمايت‌هاي مالي خيران و نيكوكاران برخوردارند.

وي تصريح كرد: در بخش فرهنگي نيز بيش از 900 هزار دانش ‌آموز ، دانشجو و طلبه از خدمات كميته امداد امام خميني (ره) بهره‌ مند هستند.

وي افزود: محرومان رنج فراواني از فقر ديده‌اند و از امكانات اوليه براي يك زندگي معمولي برخوردار نيستند، محرومان قدرت دفاع از خود را ندارند و در سلامت جسمي و رواني خود دچار اختلال و مشكل هستند، لذا بايد ضمن ايجاد آرامش در آنان، قوايشان را متعادل كرده و سپس زمينه شكوفايي استعدادها و توانمندسازي خانواده‌ها را فراهم كنيم.

انواري كسب رضايت و خرسندي محرومان و ايجاد فرهنگ نوع دوستي و مهرورزي و ايثار و احسان را در جامعه از ديگر وظايف امدادگران كميته امداد بر شمرد و خاطر نشان كرد: بايد كارهاي امدادي را در حوزه‌هاي معرفتي و شناختي، حوزه ظرفيت‌سازي و حوزه كارآمدي توسعه و گسترش دهيم و باور داشته باشيم كه ايجاد الگوهاي جديد در كارآمدي براي خدمت به محرومان و نيازمندان از وظايف اساسي و مستمر كميته امداد امام خميني (ره) است.

شايان ذكر است، اجلاس سراسري مديران كل كميته امداد امام خميني (ره) به مدت سه روز در مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن