تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813039519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل امور اقتصادي استانداري همدان: طي سه سال آينده شاهد تحولات اقتصادي مهمي در همدان هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل امور اقتصادي استانداري همدان: طي سه سال آينده شاهد تحولات اقتصادي مهمي در همدان هستيم
خبرگزاري فارس: مديركل اقتصادي و برنامه ريزي استانداري همدان با اشاره به اجراي طرح‌هاي صنعتي و اقتصادي در حال اجرا در استان همدان گفت: طي سه سال آينده شاهد تحولات اقتصادي مهمي در همدان خواهيم بود.


احمد فضلعلي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان تصريح كرد: در حال حاضر با ايجاد هماهنگي‌هاي لازم و فعال كردن بخش‌هاي مختلف توسط مديريت ارشد استان، توسعه متوازن بخش‌هاي مختلف استان شتاب بيشتري گرفته و با توجه به اين كه اجراي طرح‌هاي بزرگ صنعتي زمان بر بوده و طي سه تا پنج سال آينده نتايج عملي آنها مشخص خواهد شد انتظار مي‌رود كه در پنج سال آتي شاهد تحولات اقتصادي مهمي در استان باشيم.
وي يادآور شد: خوشبختانه در دولت نهم اقدامات خوبي در جهت توسعه استان صورت گرفته و پروژه‌هاي صنعتي بزرگي مانند پتروشيمي ، موافقت اصولي با ايجاد 25منطقه نمونه گردشگري بر اساس مجوز هيات دولت و ساير طرح هايي كه در حال بررسي كارشناسي است.
فضلعلي درادامه با اشاره به مقوله جذب سرمايه‌گذاران گفت: معرفي توانمندي‌هاي استان و همچنين تسهيلاتي كه بر طبق قوانين و مقررات مي‌توان به سرمايه‌گذاران ارائه داد و چاپ كتاب راهنماي سرمايه‌گذاري در استان، استفاده از تجربيات استان‌هاي ديگر از برنامه‌هاي تشويق جذب سرمايه‌گذاران به استان است.
وي افزود: استان از استعداد و توانمندي‌هاي خوبي در بخش‌هاي مختلف اقتصادي برخوردار است، بنابراين لازم است در آينده اين توانمندي‌ها شناسايي، دسته‌بندي و در پهنه استان جانمايي شوند.
مدير كل اقتصادي و برنامه ريزي استانداري همدان تاكيد كرد: عوامل مختلفي از قبيل فراهم بودن زيرساخت‌هاي لازم مانند راههاي مواصلاتي، انرژي مورد نياز بخش صنعت و از همه مهمتر شناسايي و اختصاص زمين براي ايجاد صنايع بزرگ، توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي مورد نياز بخش‌هاي صنعتي به ويژه كارگران ماهر و عزم و اراده جمعي مسؤولان استان از عوامل مهم رشد و توسعه اقتصادي استان هستند.
وي خاطرنشان كرد: با ابلاغ سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران توسط مقام معظم رهبري و تصويب قانون آن در مجلس مسير توسعه مناطق محروم هموارتر شده است و اگر قانون مذكور به معناي واقعي اجرا شود، قطعا باعث دگرگوني چهره اين استان و رونق اقتصادي آن خواهد شد.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن