تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير فستيوال دانشجويي بهار نمايش: نمي‌گذاريم بهار نمايش تعطيل شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير فستيوال دانشجويي بهار نمايش: نمي‌گذاريم بهار نمايش تعطيل شود
خبرگزاري فارس: دبير فستيوال بهار نمايش دانشجويان جنوب كشور گفت: ضعف در مديريت فرهنگي و عدم حمايت مالي و فكري معاونت فرهنگي دانشگاه از اين فستيوال نبايد باعث تعطيل شدن آن شود.


خديجه گرامي‌زاده امروز در حاشيه برگزاري افتتاحيه يازدهمين فستيوال بهار نمايش دانشجويان جنوب كشور در گفتگو با خبرنگار فارس در شيراز افزود: هفت ماه پيش، طرح اين فستيوال توسط شوراي دبيران كانون‌هاي فرهنگي دانشگاه شيراز تصويب شد و شوراي كارشناسي نيز آن را تاييد كرد.
گرامي‌زاده با بيان اينكه معاون جديد فرهنگي از مسئوليت حمايت مالي و معنوي فستيوال شانه خالي كرده است، گفت: امسال با همت دانشجويان دانشگاه شيراز در زمينه مالي و اجرايي و با حمايت تبليغاتي سازمان ملي جوانان، حوزه هنري و شهرداري نگذاشتيم كه اين فستيوال تعطيل شود.
دبير فستيوال بهار نمايش با اشاره به اينكه اعتبار 11 ‌ميليوني مصوب شده براي اين فستيوال توسط شوراي فرهنگي سابق به يك ميليون و 500 هزار تومان كاهش داده شده است، گفت: ضعف در حوزه مديريت فرهنگي دانشگاه و عدم شناخت و عدم تعهد آنان نسبت به فعاليت‌هاي فرهنگي‌ هنري از دلايل عمده عدم حمايت از اين فستيوال و ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي دانشجويي است.
گرامي‌زاده گفت: هفت نمايش برگزيده در اين فستيوال 9 روزه اجرا خواهد شد كه از اين تعداد چهار نمايش از شيراز و بقيه از استان‌هاي بوشهر و اهواز خواهد بود.
اين فستيوال كه از سال 67، هر ساله درسطح دانشجويان جنوب كشور، در شيراز برگزار مي‌شود بعد از جشنواره تئاتر دانشجويي كشور، از مهم‌ترين فعاليت‌هاي فرهنگي دانشجويي در عرصه هنر تئاتر محسوب مي‌شود.
انتهاي پيام؛/ ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن