تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فوتبال باشگاه‌هاي اروپا ورزشگاه لوژنيكي مسكو پيش از برگزاري فينال جام باشگاههاي اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فوتبال باشگاه‌هاي اروپا ورزشگاه لوژنيكي مسكو پيش از برگزاري فينال جام باشگاههاي اروپا
ورزش
مسكو - ورزشگاه زيباي لوژنيكي شهر مسكو امشب /چهارشنبه شب / ميز بان ديدار فينال جام قهرماني باشگاههاي اروپا بين تيم‌هاي فوتبال منچستر يونايتد و چلسي انگليس است.

برگزاري فينال جام باشگاههاي اروپا كه براي نخستين بار در مسكو صورت مي گيرد ، هيجان زيادي ميان علاقمندان به فوتبال در روسيه و چند ده هزار تماشاگرخارجي بويژه انگليسي كه براي ديدن اين مسابقه به مسكو آمده اند، ايجاد كرده است.

بازيكنان و همراهان تيم‌هاي فوتبال منچستر يونايتد و چلسي انگليس روز گذشته وارد مسكو شدند و طرفداران اين دو تيم نيز در روزهاي اخير با دهها پرواز از انگليس و ديگر كشورهاي اروپايي به مسكو آمده اند.

بيش از چهار هزار و پانصد پليس و ماموران امنيتي در مسكو براي برگزاري فينال جام قهرمانان اروپا به حال آماده باش درآمده و با استفاده از ‪۶۵‬ هزار دوربين كارگذاشته شده در مناطق مختلف اين شهر بويژه محل اسكان طرفداران انگليسي و نيز خيابانهاي منتهي به ورزشگاه لوژنيكي ، كنترل اوضاع را در دست دارند.

قرار است ‪ ۴۲‬هزار تماشاگر انگليسي براي ديدن رقابت تيم‌هاي منچستر يونايتد و چلسي وارد مسكو شوند ، دولت روسيه اجازه داده است اين افراد بدون اخذ ويزا و تنها با ارايه بليط مسابقه و گذرنامه معتبر براي سه روز در مسكو بسر ببرند.

اگرچه قيمت بليط ديدار فينال جام قهرمانان اروپا در مسكو بين ‪ ۳۰۰‬تا ‪ ۲۵۰۰‬يورو اعلام شده ولي در بازار سياه اين نرخ تا حدود پنجهزار يورو نيز گزارش شده است .

هواشناسي مسكو پيش بيني كرده مسابقه در هواي باراني انجام شود و دماي هوا نيز بين ‪ ۱۶‬تا ‪ ۲۱‬درجه سانتيگراد اعلام شده است.

ديدار تيم‌هاي فوتبال منچستر يونايتد و چلسي ساعت ‪ ۲۲‬و ‪ ۴۵‬دقيقه به وقت مسكو( ‪ ۲۳‬و ‪ ۱۵‬به وقت تهران)برگزار مي‌شود.

ورزشگاه زيباي لوژنيكي حدود ‪ ۷۰‬هزار نفر گنجايش داشته و مجهز به سيستم كنترل الكترونيكي است.

بازيكنان دو تيم روز گذشته و امروز (چهارشنبه) در هواي باراني در ورزشگاه مذكور به تمرين پرداختتند .

ازجمله تمهيدات امنيتي بعمل آمده براي كنترل طرفداران انگليسي دو تيم ، انتقال هواداران تيم چلسي از طريق فرودگاه شرميتووا در شمال شهر مسكو به ورزشگاه لوژنيكي و انتقال طرفداران منچستر يونايتد از طريق فرودگاه دامادديوا به اين ورزشگاه براي جلوگيري از برخورد آنها است .

جام قهرمانان باشگاههاي اروپا در چند روز اخير در محفظه شيشه اي ضدگلوله در ميدان سرخ مسكو نگهداري مي‌شد و علاقمندان در كنار آن عكس يادگاري گرفتند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1053]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن