تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813055393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتخابات رياست جمهوري امريكا: طالع‌‌بين‌ها رئيس‌جمهور انتخاب مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: انتخابات رياست جمهوري امريكا: طالع‌‌بين‌ها رئيس‌جمهور انتخاب مي‌كنند
جام جم آنلاين: مسئله انتخابات رياست جمهوري امريكا نه تنها در محافل سياسي بلكه در ميان طالع بينان و پيشگويان نيز داغ است. قرار است حدود هزار و پانصد طالع بين و پيش گو از سراسر جهان در كنفرانس طالع بيني در دنور گردهم آيند تا تازه ترين اطلاعات خود را با يكديگر مبادله كنند و در اين ميان يكي از موضوعات مورد بحث سرنوشت انتخابات رياست جمهوري امريكا است.


به گزارش شبكه تلويزيوني سي ان ان ،جني ماوس خبرنگار سي ان ان در گزارشي به بررسي نظر اين گروه درباره سرنوشت انتخابات رياست جمهوري امريكا پرداخته است.

قرار است حدود هزار و پانصد طالع بين و پيشگو از سراسر جهان در كنفرانس طالع بيني در دنور گردهم آيند تا تازه ترين اطلاعات خود را با يكديگر مبادله كنند و در اين ميان يكي از موضوعات مورد بحث سرنوشت انتخابات رياست جمهوري امريكا است.

در حالي كه سياستمداران امريكا روي سن و پيربودن مك كين براي رياست جمهوري امريكا تمركز كرده اند طالع بينان روي تاريخ تولد او كار مي كنند.

يكي از طالع بينان پيش بيني كرده بود كه در سه شنبه بزرگ هيلاري برنده خواهد بود. استيونس طالع بين ديگري كه همه از روي وضعيت ستارگان پيش بيني مي كنند دو ماه پيش گفته بود بالاترين مقام را در امريكا يك زن در اختيار خواهد گرفت.

يكي ديگر از پيش گويان دو سال پيش در اظهاراتي عجيب گفته بود رئيس جمهوري كنوني بار ديگر رئيس جمهوري خواهد شد.

يك پيشگو با كارتهاي مخصوص نيز بخت مك كين را روشن تر ديده است.صوفيه براون يكي از مدعيان توانايي ذهن خواني نيز كه تا كنون حرفهايش بيش از ديگران واقعيت يافته است گفته است اوباما رئيس جمهوري آينده خواهد بود.

نظر سنجي گالوپ نشان مي دهد بيست و پنج درصد از مردم امريكا به طالع بيني باور دارند. البته مسئله پيش بيني به طالع بينان محدود نيست و حتي مك كين نيز پيش بيني كرده است در سال دوهزار و سيزده بن لادن بازداشت يا كشته خواهد شد.

حتي برخي كودكان نيز از اين مسئله مستثني نيستند و وقتي از يكي از انها درباره مك كين پرسيده شد جواب منفي داد و وقتي از او پرسيدند هيلاري كلينتون چطور ؟ گفت: باراك اوباما رئيس جمهوري اينده خواهد بود.

واحد مركزي خبر
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 413]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن