تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820635718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم گراميداشت سالروز آزادسازي خرمشهر در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مراسم گراميداشت سالروز آزادسازي خرمشهر در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ در آستانه فرارسيدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازي خرمشهر مراسمي به همت پايگاه مقاومت بسيج فرهنگيان در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، مهدي تيموري فرمانده پايگاه مقاومت بسيج فرهنگيان شهيد رجايي در اين مراسم طي سخناني ضمن تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ياد و خاطره دالاورمردي هاي دوران دفاع مقدس را گرامي داشت.
فرمانده پايگاه مقاومت بسيج فرهنگيان شهيد رجايي در اين مراسم به تبيين اهداف و استراتژي هاي بسيج فرهنگيان در سال 87 پرداخت و با اشاره به روند جهاني شدن در عصر حاضر اظهار داشت: در عصر ارتباطات آنچه بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد تحكيم ارزش ها و فضايل اخلاقي است كه اين امر به طور جدي در دستور كار بسيج قرار گرفته است و در تلاش هستيم گام هاي موثري در اين زمينه برداريم.
وي تقويت منزلت و جايگاه بسيج فرهنگيان و به كارگيري ظرفيت هاي علمي و تخصصي فرهنگيان بسيجي را از ديگر برنامه هاي پايگاه مقاومت بسيج فرهنگيان شهيد رجايي برشمرد و افزود: ترويج و تعميق فرهنگ و تفكر بسيجي مبتني بر عقلانيت، اعتدال و ارزش مداري از ديگر اهداف بسيج فرهنگيان است.
تيموري پركاري، كم توقعي، تابعيت محض از ولايت و دوري از تجمل و هرگونه تعلق حزبي را از ويژگي هاي فرهنگيان بسيجي عنوان نمود و خاطر نشان ساخت: حركت از وضع موجود به سمت وضع مطلوب از اهداف بسيج فرهنگيان است و در همين راستا تشريك مساعي در ايجاد تحول سازماني به طور ويژه مطمح نظر قرار گرفته است.
تيموري ايجاد وفاق و همدلي را به فرهنگيان بسيجي توصيه نمود و شناسايي و معرفي افراد توانمند، متعهد و متخصص بسيجي را مصداقي براي عينيت بخشيدن به رهنمود امام خميني (ره) مبني بر "نگذاريد انقلاب به دست نااهلان بيافتد" دانست.
گفتني است در خاتمه اين مراسم تني چند از ايثارگران فرهنگي و بسيجي مورد تقدير قرار گرفتند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 421]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن