تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه کاهش بهای نفت در بازار آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ادامه کاهش بهای نفت در بازار آسیا خبرگزاری پانا : تحلیلگران امروز سه شنبه از کاهش هرچه بیشتر بهای نفت در بازار آسیا خبر دادند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳۰ تير ساعت 08:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، تحلیلگران اعلام کردند پیش بینی ها در مورد اینکه به دنبال توافق بر سر برنامه هسته ای ایران نفت بیشتر این کشور در چند ماه آینده روانه بازار شود موجب شده است تا بهای نفت همچنان روند نزولی داشته باشد.
بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت برای تحویل در ماه اوت با 16 سنت کاهش به 49 دلار و 99 سنت رسید.
هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه سپتامبر با 11 سنت کاهش قیمت 56 دلار و 54 سنت خرید و فروش شد.
دانیل آنگ تحلیلگر موسسه فیلیپ فیوچرز در سنگاپور می گوید یکی از علل اصلی کاهش بهای نفت آن است که ارزش دلار روند صعودی پیدا کرده است.
به دنبال آنکه رئیس بانک مرکزی آمریکا هفته گذشته از احتمال افزایش نرخ بهره در اواخر امسال خبر داد ارزش دلار رو به افزایش گذاشت.
افزایش نرخ بهره توجه بیشتر سرمایه گذاران را به سمت دلار جلب خواهد کرد و همین امر موجب روند صعودی ارزش دلار خواهد شد.
دانیل آنگ می گوید پیش بینی ها درباره افزایش نفت ایران در بازار نیز موجب شده است تا بهای نفت همچنان روند نزولی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور ،ایران و شش قدرت جهان هفته گذشته به توافقی دست یافتند که در چارچوب آن برنامه هسته ای ایران در مقابل کاهش تحریم هایی که اقتصاد این کشور را فلج کرده است محدود خواهد شد و به این ترتیب صادر نفت ایران افزایش خواهد یافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن