تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه سوم آزمون سراسری برای نخستین بار به یک دانش آموز سیستانی و بلوچستانی اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رتبه سوم آزمون سراسری برای نخستین بار به یک دانش آموز سیستانی و بلوچستانی اختصاص یافت زاهدان- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار در استان یک دانش آموز زاهدانی رتبه سوم آزمون سراسری در رشته تجربی را به خود اختصاص داد.


علیرضا نخعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: " فائزه قائم دوست" این دانش آموز دبیرستان تیزهوشان زاهدان توانست بدون استفاده از هیچ کلاس فوق العاده و یا دوره های آموزشی خصوصی رتبه سوم کنکور سراسری در رشته تجربی را از آن خود کند.
وی اظهار داشت: پیش از این در استان رتبه دو رقمی آزمون سراسری وجود داشت اما رتبه تک رقمی برای نخستین بار با عنایت خداوند و سعی و تلاش این دانش آموز موفق و معلمان وی این موفقیت نصیب استان شد.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد این موفقیت انگیزه ای برای سایر دانش آموزان با استعداد استان باشد تا با خودباوری در تمام زمینه ها به موفقیت برسند.
به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه مسوولان آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان امروز با حضور در منزل فائزه قائم دوست، موفقیت این دانش آموز کوشا را تبریک گفتند.
7316 / 6081



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن