تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813171011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسيايي‌ها در صف ورود به صنعت گاز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آسيايي‌ها در صف ورود به صنعت گاز
ايران حدود 100 بيليون دلار براي توسعه صنعت گاز خود احتياج دارد و در نظر دارد تا توليد روزانه خود را تا پنج سال آينده به 2/1 بيليون متر مكعب در روز برساند، در حالي كه هم اكنون ميزان توليدات اين كشور روزانه 800 ميليون متر مكعب است.
به گزارش بلومبرگ، پس از توافق ايران با قدرت‌هاي جهاني در هفته گذشته پس از دو سال مذاكره پياپي تحريم‌ها برداشته خواهد شد و سرمايه گذاري در اين كشور افزايش خواهد يافت.  دولت ايران در حال جدال با مصرف داخلي گاز در كشور است كه هر 10 سال يك بار به ميزان دو برابر افزايش مي‌يابد. در حالي كه اين كشور دارنده 18 درصد از ذخاير كل گاز طبيعي دنياست و كمتر از يك درصد از اين محصول را صادر مي‌كند.  جاناتان استرن، مدير گروه گازهاي طبيعي، مؤسسه تحقيقات انرژي آكسفورد در اين خصوص اظهار داشت: تقاضاي داخلي براي مصرف گاز طبيعي در ايران بسيار زياد است و براي پاسخ به اين تقاضا اين كشور مجبور است ميزان توليدات خود را افزايش دهد.  






تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن