تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام نویسی 223 هزار دانش آموز لرستانی در سامانه سناد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نام نویسی 223 هزار دانش آموز لرستانی در سامانه سناد خرم آباد - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از نام نویسی 223 هزارو 825 دانش آموز در سامانه سناد (سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان) خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی فر گفت: کار ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبستان از ابتدای تیرماه و کار ثبت نام سایر دانش آموزان از 15تیرماه شروع شده و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت .
وی افزود: ر همین اساس در این مدت سه هزارو 400 آموزشگاه در قالب 10 هزار و 524 کلاس کار ثبت نام دانش آموزان را انجام داده اند .
وی مجموع دانش آموزان استان لرستان را بیش از 300 هزار نفر برشمرد و گفت : بعد از امتحانات شهریور ماه هم ادامه ثبت نام ها در سامانه سناد انجام خواهد شد .
وی تاکید کرد : مدیران مدارس باید شرایطی را فراهم کنند تا ثبت نام دانش آموزان تسهیل شده و خانواده ها دغدغه خاصی در این زمینه نداشته باشند .
کریمی فر رعایت دستورالعمل ثبت نام را لازم و ضروری دانست و گفت : کارشناسان ستادی به صورت محسوس و نامحسوس بر کار ثبت نام مدارس نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف طبق موازین قانونی برخورد خواهند کرد .
وی همچنین کریمی فر اخذ هرگونه وجه را هنگام ثبت نام به استثنا وجه کتاب و بیمه برخلاف قوانین و مقررات قلمداد کرد و گفت : ساماندهی کمک های مردمی و فعالیتهای فوق برنامه به صورت جدی در دستور کار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت .
7269/6060



28/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن